№ 1 (100) січень – лютий
Browse by
Recent Submissions
-
Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)Українська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій1 ProZorro. ... -
Через «прозорість правил» на ринку ЖКГ до якості послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)Метою цієї статті є відображення ролі і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки ... -
Умови та звички домогосподарств в польщі та україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)В статті проведено порівняльний аналіз преференцій клієнтів роздрібних магазинів в Польщі та Україні. Інформаційною базою для такого аналізу було дослідження думки домогосподарств з різних регіонів цих країн. Дослідження ... -
Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
УАМ на рынке легковых автомобилей
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Одеська обласна організація ВГО «Українська асоціація маркетингу»: імплементація проекту професійної сертифікації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)