2009 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2009 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 309
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кулєшова, Н. В.В статі запропоновано адаптивну модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, яка дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обгрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей.Item Аналіз ефективності виробництва біодизеля з ріпаку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Яворова, Г. В.Висвітлено методику розрахунку ефективності виробництва біодизеля через систему взаємозв’язків між ціною на сиру нафту, ціною на ріпакове насіння і шрот, собівартістю виробництва ріпакового насіння та біодизеля в регіоні Полісся і Західного Лісостепу. Проаналізовано доцільність експорту ріпаку, ріпакової олії і біодизеля до Європи.Item Аналіз стану і тенденції розвитку ринку ячменю(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Савіцька, С. І.Стаття присвячена аналізу сучасних тенденцій, які визначають розвиток ринку ячменю в Україні. Запропоновано пропозиції щодо ефективного формування ринку ячменю.Item Аудит як обов’язкова процедура підтвердження річної фінансової звітності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Гончар, Ірина ІгорівнаСтаття присвячена аналізу нормативного законодавства з питань аудиту фінансової звітності українських суб’єктів господарювання. Розкрито особливості проведення аудиту фінансової звітності в різних регіонах України в різних суб’єктах господарювання.Item Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Баюра, В. І.Бенчмаркінг забезпечує можливість конкурентоспроможного функціонування підприємств гірничовидобувної галузі. Маркетинговий підхід дозволить зосередити увагу на важливих елементах сфери маркетингового дослідження і полегшить формування задач маркетингового дослідження.Item Бренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Поліщук, Т. В.В статті розкрито сутність процесу створення бренду країни, проаналізовано особливості державного брендингу як інструменту підвищення ефективності експорту в умовах глобалізації та визначено ключові принципи формування позитивного іміджу України на світових ринках.Item Бюджетування як важливий елемент підвищення ефективності виробництва сировини для біопалива(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Самойленко, Андрій ГригоровичПроаналізовано систему бюджетування на підприємствах агропродовольчого комплексу в контексті підвищення ефективності виробництва сировини для біопалива. Зокрема розкрито виробничий план підприємства, зроблено розрахунок потреби в засобах захисту рослин при вирощуванні озимого ріпаку та ефективності його вирощування.Item Варіативність виділення об’єктів бюджетування при проектуванні фінансової структури підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Кизенко, Олена Олександрівна; Кизенко, Елена АлександровнаВ статті представлено результати дослідження методичних підходів щодо фінансової структуризації підприємства, яка визначає склад та ієрархію бюджетів підприємства, технологію, автоматизацію та організаційні аспекти бюджетування, тобто забезпечує взаємодію складових елементів системи бюджетування з метою досягнення цільових показників діяльності підприємства.Item Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Шафалюк, Олександр Казимирович; Шафалюк, Александр КазимировичУ роботі опрацьовано закономірності прогресу споживання у взаємозв’язку з розвитком особистості, визначено передумови організації ефективної взаємодії зі споживачами в маркетингових системах.Item Вдосконалення управління митними органами в умовах лібералізації міжнародної торгівлі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Гащицький, О. А.У статті розглянуто напрями вдосконалення управління митними органами з урахуванням сучасних процесів лібералізації міжнародної торгівлі, членства України у СОТ та європейського інтеграційного вектору зовнішньоекономічної політики держави.Item Вивчення іміджу марки «Фокстрот» як основи формування програми підтримки бренду(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Скринько, М. М.Розглянуто проблеми створення та управління брендами в умовах сучасного українського ринку та ступінь впливу брендів на конкурентну боротьбу. На практичному рівні досліджено поточне сприйняття бренду «Фокстрот» цільовою аудиторією. Проаналізовано емоційні та раціональні складові сприйняття бренду споживачами побутової техніки. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення маркетингової політики торговельної мережі «Фокстрот» та запропоновано низку заходів, направлених на створення сервісу, орієнтованого на бренд.Item Визначення сутності інститутів та їх впливу на трансакційні та трансформаційні витрати(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Данильчук, Інна ВолодимирівнаСтаття присвячена інституціональним проблемам розвитку суспільства. Дано узагальнену характеристику інститутів та їх методологічну оцінку. Визначено вплив інститутів на структуру економічного зростання, здійснено спробу оцінити наслідки інституціональних перетворень.Item Використання маркетингових моделей стратегічного планування в управлінні діяльністю технологічних парків України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Петрина, М.; Палагіцький, Б.Item Використання методу капіталізації і дисконтування грошових потоків для оцінки доцільності придбання і створення новацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Андрійчук, Василь ГавриловичОбґрунтовано методичні підходи до визначення ціни ліцензії на об’єкт інтелектуальної власності з урахуванням сценаріїв прогнозу терміну зберігання новацією своїх конкурентних переваг. Запропоновано методику оцінки ефективності новацій для кожного з суб’єктів, причетних до її створення і використання.Item Використання імітаційних ігрових методів активного навчання при викладанні навчальної дисципліни «економіка сільських територій»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Судеркін, Анатолій МиколайовичУ зв’язку з реформуванням вищої освіти підготовка фахівців для всіх галузей вимагає корінної зміни стратегії та тактики навчання у вищому навчальному закладі. Акценти при викладанні навчальних дисциплін переносяться на використання методів навчання, які активізують самостійність думок студентів.Item Водний слід країн з різним рівнем економічного розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Власов, Д. В.Досліджено наявність та доступність прісної води для споживачів — населення та сільського господарства і промисловості. Проаналізовано термін «водний слід» як важливого елементу планування та контролю використання води.Item Вплив глобальної економічної кризи на світові міграційні процеси(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Ольшевська, Ірина Петрівна; Ольшевская, Ирина ПетровнаСтаття присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів трансформації структури міграційних потоків людських ресурсів та його українського компонента під впливом процесів глобалізації світової економіки.Item Вплив глобалізаційних процесів на державне регулювання аграрного ринку(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-02-20) Мязіна, Н. Б.У статті досліджуються теоретико-методологічні аспекти глобалізації та її вплив на аграрний сектор, аналізуються концептуальні підходи до державного регулювання аграрного ринку в умовах глобалізації та набуття членства України у СОТ.Item Вплив грошових переказів магістрів на економічний розвиток країни(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-02-12) Ольшевська, Ірина Петрівна; Ольшевская, Ирина ПетровнаСтаття присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів впливу грошових переказів мігрантів на економічний розвиток країн.Item Вплив розмірів підприємств на ефективність сільськогосподарського виробництва(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Шиян, Д. В.Досліджено питання взаємозв’язку розміру аграрних підприємств (за вартістю товарної продукції) та ефективністю їх функціонування на прикладі підприємств Харківської обл. Визначено, що зростання розмірів підприємств сприяє як зростанню ефективності виробництва, так і покращенню використання землі.