№ 3 (67) травень – червень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 3 (67) травень – червень by Title
Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
Item Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Гридін, ДанилоВ рамках DM ToolsDay Міжнародного бизнес-форуму «Дні Діалог Маркетингу в Україні 2011» Данило Гридін розповів про користь спліт-тестування, а також про те, на які «граблі» важливо не наступати під час його проведення. Слова у назві статті підкреслені недарма. Насправді у назві теми прихована cуперечність. Адже суть маркетингу – примножувати те, що у нього вкладається. Тобто, якщо Ви вклали $1, хороший маркетолог поверне Вам $2. Чим більше Ви вкладете, тим більше Вам повернеться. Проблема полягає у тому, що сучасному маркетологу з кожним днем усе складніше та складніше пам’ятати про базовий маркетинговий інструментарій. Навколо стільки спокус у вигляді digital-новинок, різноманітних соціальних мереж, блогів та інших новацій. Маркетологи забули, як відрізнити той маркетинг, що працює, від того, який НЕ працює?Item ISO і маркетинг. Дослідження та якість.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Плахтій, Максим; Максименко, ОльгаМаркетинг як орієнтація на споживача і якість як основна характеристика продукції завжди були взаємопов'язані: неможливо уявити споживача, який не цікавився б якістю продукції. В цьому розумінні «Маркетингові дослідження» не є виключенням.Item Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Шрамко, ІринаЗаглядаючи у Європу, не варто кидатися на «Найкі» й «Кевени Кляйни», вважаючи, що це буде дешевше і вище якістю. Це не так. Місцеві бренди тримають ринок міцніше, а їх історія та маркетингова політика значно цікавіші. Не буду приховувати, що на багатьох брендів Чехії «полюють» або вже їх всиновили» транснаціональні корпорації. Чому ж ні – європейці відомі консерватори, тому підкрадатися до ринку слід обережно, краще через локальні компанії. Я маю намір розповісти про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.Item Застосування процесно-орієнтованого підходу для підвищення ефективності діяльності підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Радіонова, НаталіяДля ефективного функціонування перед кожним підприємством перш за все повстають питання раціонального підходу у виборі структури управління.Item Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Item Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Старостіна, Алла; Кравченко, Володимир; Личова, ГаннаПроаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн. Викладені результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр. Встановлені чинники формування міжнародного іміджу країни, головне місце серед яких належить зовнішній політиці, рівню освіти населення та рівню корупції.Item Правила маркетингового руху(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Ширяєв, ВадимЗа 20 років підприємницької діяльності та 7 років практики в управлінні знаннями, Вадим навчився використовувати маркетинг та вивів власні правила. По суті вони є закономірностями – «що треба робити обов’язково і чого не можна робити при будь-яких обставинах!». Ці правила Вадим презентує на різноманітних конференціях і постійно доповнює. У 2011 році Вадим ініціював проведення дослідження з метою пересвідчитись, як вони працюють насправді. Дослідження охоплює понад 1000 російських керівників середнього бізнесу з метою виявити закономірності, які забезпечили їх успіх. Бажаєте знати, наскільки Ви успішний керівник? Протестуйте себе та свій бізнес на дотримання цих правил.Item Програма саморегулювання щодо дитячої реклами(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)У 1974 році Національна Рада з перевірки реклами (National Advertising Review Council - NARC) заснувала Відділ перевірки дитячої реклами (the Children’s Advertising Review Unit -CARU) як програму саморегулювання з метою просування відповідальності у сфері реклами для дітей. Адміністрування CARU здійснюється Радою Бюро кращих бізнесів (Council of better business bureaus - CBBB), що заснована представниками індустрії реклами для дітей.Item Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Сьогодні Mystery shopping є поширеним та важливим маркетинговим інструментом. Кількість проектів з використанням цього методу в Україні росте з кожним днем. Це відбувається через необхідність підвищувати конкурентоздатність та розуміння керівниками компаній того факту, що насамперед необхідно думати про Споживача. Доведено, що набагато вигідніше розвивати довготривалі відносини з одним клієнтом, ніж завоювати багатьох на разові покупки.Item Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Лилик, Ірина ВікторівнаПитання саморегулювання ринку маркетингових досліджень залишаються у центрі уваги фахових організацій. Сьогодні найбільш активно у цьому напрямі діють дві організації: ESOMAR та EFAMRO. Останні декілька років ESOMAR розпочала ревізію своїх Директив та Керівництв. Деякі документи були переглянуті дуже грунтовно.Item Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Андрієнко, ОлесяУ статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологічного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства.Item Технології формування власної торговельної марки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Смілянець, ВіталійВ сучасних гостро конкурентних умовах розвитку торговельних мереж важливим чинником підтримання їх конкурентоспроможності є використання елементів бренд-менеджменту. Бренди підприємств роздрібної торгівлі є інструментами створення відмінних характеристик торговельних компаній та додаткових цінностей для споживача. Це є підставою для подальшого розвитку теорії торговельного бренд-менеджменту та впровадження в практику діяльності роздрібних мереж в нашій державі.Item Форум “Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі”(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Форум буде присвячений обговоренню та прийняттю Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі. Це крок у напрямку саморегулювання маркетингової та рекламної індустрії та розуміння важливої суспільної ролі маркетологів і рекламістів. 9 провідних громадських організацій підписали Протокол про наміри щодо підтримки та прийняття таких стандартів в Україні. Стандарти надають можливість визначити, які саме критерії необхідно враховувати при розробці етичної реклами, вони містять менеджерські поради, які спрямовані на уникнення ситуації щодо створення дискримінаційної реклами. У Стандартах визначені організаційні засади побудови розгляду скарг споживачів щодо неетичної реклами в Україні.Item Школа-студія для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку (сертифікаційний рівень)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)ВГО „Українська асоціація маркетингу”, Центр ґендерно-правової освіти у партнерстві з Департаментом ґендерної політики Міністерства соціальної політики України за підтримки Канадського фонду місцевих ініціатив упроваджує пілотний проект „Школа-студія для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку (сертифікаційний рівень)”.