Recent Submissions

  • Школа-студія для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку (сертифікаційний рівень) 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    ВГО „Українська асоціація маркетингу”, Центр ґендерно-правової освіти у партнерстві з Департаментом ґендерної політики Міністерства соціальної політики України за підтримки Канадського фонду місцевих ініціатив упроваджує ...
  • Форум “Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі” 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Форум буде присвячений обговоренню та прийняттю Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі. Це крок у напрямку саморегулювання маркетингової та рекламної індустрії та розуміння важливої суспільної ролі маркетологів ...
  • Програма саморегулювання щодо дитячої реклами 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    У 1974 році Національна Рада з перевірки реклами (National Advertising Review Council - NARC) заснувала Відділ перевірки дитячої реклами (the Children’s Advertising Review Unit -CARU) як програму саморегулювання з метою ...
  • Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу 

    Старостіна, Алла; Кравченко, Володимир; Личова, Ганна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн. Викладені результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр. Встановлені чинники ...
  • Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати 

    Шрамко, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Заглядаючи у Європу, не варто кидатися на «Найкі» й «Кевени Кляйни», вважаючи, що це буде дешевше і вище якістю. Це не так. Місцеві бренди тримають ринок міцніше, а їх історія та маркетингова політика значно цікавіші. Не ...
  • Технології формування власної торговельної марки 

    Смілянець, Віталій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    В сучасних гостро конкурентних умовах розвитку торговельних мереж важливим чинником підтримання їх конкурентоспроможності є використання елементів бренд-менеджменту. Бренди підприємств роздрібної торгівлі є інструментами ...
  • Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки 

    Гридін, Данило (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    В рамках DM ToolsDay Міжнародного бизнес-форуму «Дні Діалог Маркетингу в Україні 2011» Данило Гридін розповів про користь спліт-тестування, а також про те, на які «граблі» важливо не наступати під час його проведення. Слова ...
  • Правила маркетингового руху 

    Ширяєв, Вадим (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    За 20 років підприємницької діяльності та 7 років практики в управлінні знаннями, Вадим навчився використовувати маркетинг та вивів власні правила. По суті вони є закономірностями – «що треба робити обов’язково і чого не ...
  • Застосування процесно-орієнтованого підходу для підвищення ефективності діяльності підприємства 

    Радіонова, Наталія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Для ефективного функціонування перед кожним підприємством перш за все повстають питання раціонального підходу у виборі структури управління.
  • Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств 

    Андрієнко, Олеся (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    У статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологічного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної ...
  • Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Сьогодні Mystery shopping є поширеним та важливим маркетинговим інструментом. Кількість проектів з використанням цього методу в Україні росте з кожним днем. Це відбувається через необхідність підвищувати конкурентоздатність ...
  • ISO і маркетинг. Дослідження та якість. 

    Плахтій, Максим; Максименко, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Маркетинг як орієнтація на споживача і якість як основна характеристика продукції завжди були взаємопов'язані: неможливо уявити споживача, який не цікавився б якістю продукції. В цьому розумінні «Маркетингові дослідження» ...
  • Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
  • Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід 

    Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень залишаються у центрі уваги фахових організацій. Сьогодні найбільш активно у цьому напрямі діють дві організації: ESOMAR та EFAMRO. Останні декілька років ESOMAR розпочала ...