№ 3 (67) травень – червень
Browse by
Recent Submissions
-
Школа-студія для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку (сертифікаційний рівень)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)ВГО „Українська асоціація маркетингу”, Центр ґендерно-правової освіти у партнерстві з Департаментом ґендерної політики Міністерства соціальної політики України за підтримки Канадського фонду місцевих ініціатив упроваджує ... -
Форум “Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі”
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Форум буде присвячений обговоренню та прийняттю Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі. Це крок у напрямку саморегулювання маркетингової та рекламної індустрії та розуміння важливої суспільної ролі маркетологів ... -
Програма саморегулювання щодо дитячої реклами
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)У 1974 році Національна Рада з перевірки реклами (National Advertising Review Council - NARC) заснувала Відділ перевірки дитячої реклами (the Children’s Advertising Review Unit -CARU) як програму саморегулювання з метою ... -
Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн. Викладені результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр. Встановлені чинники ... -
Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Заглядаючи у Європу, не варто кидатися на «Найкі» й «Кевени Кляйни», вважаючи, що це буде дешевше і вище якістю. Це не так. Місцеві бренди тримають ринок міцніше, а їх історія та маркетингова політика значно цікавіші. Не ... -
Технології формування власної торговельної марки
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)В сучасних гостро конкурентних умовах розвитку торговельних мереж важливим чинником підтримання їх конкурентоспроможності є використання елементів бренд-менеджменту. Бренди підприємств роздрібної торгівлі є інструментами ... -
Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)В рамках DM ToolsDay Міжнародного бизнес-форуму «Дні Діалог Маркетингу в Україні 2011» Данило Гридін розповів про користь спліт-тестування, а також про те, на які «граблі» важливо не наступати під час його проведення. Слова ... -
Правила маркетингового руху
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)За 20 років підприємницької діяльності та 7 років практики в управлінні знаннями, Вадим навчився використовувати маркетинг та вивів власні правила. По суті вони є закономірностями – «що треба робити обов’язково і чого не ... -
Застосування процесно-орієнтованого підходу для підвищення ефективності діяльності підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Для ефективного функціонування перед кожним підприємством перш за все повстають питання раціонального підходу у виборі структури управління. -
Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)У статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологічного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної ... -
Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Сьогодні Mystery shopping є поширеним та важливим маркетинговим інструментом. Кількість проектів з використанням цього методу в Україні росте з кожним днем. Це відбувається через необхідність підвищувати конкурентоздатність ... -
ISO і маркетинг. Дослідження та якість.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Маркетинг як орієнтація на споживача і якість як основна характеристика продукції завжди були взаємопов'язані: неможливо уявити споживача, який не цікавився б якістю продукції. В цьому розумінні «Маркетингові дослідження» ... -
Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) -
Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень залишаються у центрі уваги фахових організацій. Сьогодні найбільш активно у цьому напрямі діють дві організації: ESOMAR та EFAMRO. Останні декілька років ESOMAR розпочала ...