№ 5 (92) вересень – жовтень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 11 of 11
  • Item
    Исследователь по версии GfK Ukraine
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Губаренко, Мария; Кривослицкая, Леся
  • Item
    Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Окландер, Михайло Анатолійович
  • Item
    Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Стріжкова, Юлія
    В статті було розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів під час реалізації комплексної PR-стратегії компанії.
  • Item
    Належна якість надання житлово-комунальних послуг як складова захисту прав споживачів
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Максименко, Ольга
  • Item
    Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Ковальчук, Світлана
  • Item
    Дослідження ринку нанопорошків: прогноз обсягу виробництва та розвитку, структура ринку, ціновий аналіз
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Коротєєва, А. В.; Кущевська, Н. Ф.; Малишев, В. В.
  • Item
    Социальные и маркетинговые исследования во время войны
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лылык, Ирина Викторовна; Лилик, Ірина Вікторівна
    Никогда не думала, что буду писать статью на такую тему, более того, никогда не планировала, не размышляла и не анализировала прежде информацию на подобные темы. И даже когда произошла аннексия Крыма, не помышляла о том, что подобная статья когда-либо появится в Украине, а уж тем более из-под моего пера. Однако ряд событий, происходящих в стране в последнее время и реакция исследовательского рынка, а также общества на исследования привело меня к мысли, что профессиональное сообщество должно обсудить важные аспекты своей деятельности в этот период.
  • Item
    Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бєлікова, Юлія
    Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
  • Item
    Коротко, быстро, прибыльно
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Шишов, Василий
    Сейчас большая часть бизнеса стремительно переходит из офлайна в онлайн. За день человек получает огромное количество объявлений, предложений акций и скидок. Как же донести до вашего клиента нужную информацию?
  • Item
    Пишем письма, которые продают
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Щирин, Евгений
  • Item
    Да кому он нужен – этот твой ребрендинг?
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Пустотин, Вадим
    Ре-брендинг – это не смена логотипа и даже не смена дизайна упаковки или фирменного стиля. Ре-брендинг – это комплекс шагов, которые приводят к изменению восприятия бренда. И если ре-брендинг проведен правильно, его результаты как топливо нового вида помогают ракете достичь невиданных ранее высот и даже выйти на новые орбиты. Правильно проведенный ре-брендинг позволяет нарастить прибыль, стать привлекательнее для своих самых ценных клиентов и задать новые горизонты развития отрасли.