№ 5 (92) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Окландер, Михайло АнатолійовичItem Належна якість надання житлово-комунальних послуг як складова захисту прав споживачів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Максименко, ОльгаItem Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бєлікова, ЮліяСтаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.Item Пишем письма, которые продают(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Щирин, ЕвгенийItem Да кому он нужен – этот твой ребрендинг?(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Пустотин, ВадимРе-брендинг – это не смена логотипа и даже не смена дизайна упаковки или фирменного стиля. Ре-брендинг – это комплекс шагов, которые приводят к изменению восприятия бренда. И если ре-брендинг проведен правильно, его результаты как топливо нового вида помогают ракете достичь невиданных ранее высот и даже выйти на новые орбиты. Правильно проведенный ре-брендинг позволяет нарастить прибыль, стать привлекательнее для своих самых ценных клиентов и задать новые горизонты развития отрасли.