№ 5 (92) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Исследователь по версии GfK Ukraine(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Губаренко, Мария; Кривослицкая, ЛесяItem Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Окландер, Михайло АнатолійовичItem Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Стріжкова, ЮліяВ статті було розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів під час реалізації комплексної PR-стратегії компанії.Item Належна якість надання житлово-комунальних послуг як складова захисту прав споживачів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Максименко, ОльгаItem Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Ковальчук, СвітланаItem Дослідження ринку нанопорошків: прогноз обсягу виробництва та розвитку, структура ринку, ціновий аналіз(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Коротєєва, А. В.; Кущевська, Н. Ф.; Малишев, В. В.Item Социальные и маркетинговые исследования во время войны(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Лылык, Ирина Викторовна; Лилик, Ірина ВікторівнаНикогда не думала, что буду писать статью на такую тему, более того, никогда не планировала, не размышляла и не анализировала прежде информацию на подобные темы. И даже когда произошла аннексия Крыма, не помышляла о том, что подобная статья когда-либо появится в Украине, а уж тем более из-под моего пера. Однако ряд событий, происходящих в стране в последнее время и реакция исследовательского рынка, а также общества на исследования привело меня к мысли, что профессиональное сообщество должно обсудить важные аспекты своей деятельности в этот период.Item Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бєлікова, ЮліяСтаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.Item Коротко, быстро, прибыльно(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Шишов, ВасилийСейчас большая часть бизнеса стремительно переходит из офлайна в онлайн. За день человек получает огромное количество объявлений, предложений акций и скидок. Как же донести до вашего клиента нужную информацию?Item Пишем письма, которые продают(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Щирин, ЕвгенийItem Да кому он нужен – этот твой ребрендинг?(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Пустотин, ВадимРе-брендинг – это не смена логотипа и даже не смена дизайна упаковки или фирменного стиля. Ре-брендинг – это комплекс шагов, которые приводят к изменению восприятия бренда. И если ре-брендинг проведен правильно, его результаты как топливо нового вида помогают ракете достичь невиданных ранее высот и даже выйти на новые орбиты. Правильно проведенный ре-брендинг позволяет нарастить прибыль, стать привлекательнее для своих самых ценных клиентов и задать новые горизонты развития отрасли.