№ 5 (92) вересень – жовтень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Окландер, Михайло Анатолійович
  • Item
    Належна якість надання житлово-комунальних послуг як складова захисту прав споживачів
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Максименко, Ольга
  • Item
    Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бєлікова, Юлія
    Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
  • Item
    Пишем письма, которые продают
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Щирин, Евгений
  • Item
    Да кому он нужен – этот твой ребрендинг?
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Пустотин, Вадим
    Ре-брендинг – это не смена логотипа и даже не смена дизайна упаковки или фирменного стиля. Ре-брендинг – это комплекс шагов, которые приводят к изменению восприятия бренда. И если ре-брендинг проведен правильно, его результаты как топливо нового вида помогают ракете достичь невиданных ранее высот и даже выйти на новые орбиты. Правильно проведенный ре-брендинг позволяет нарастить прибыль, стать привлекательнее для своих самых ценных клиентов и задать новые горизонты развития отрасли.