№ 5 (92) вересень – жовтень
Browse by
Recent Submissions
-
Исследователь по версии GfK Ukraine
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Просування бренду у соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів автомобільної компанії або як залучити цільову аудиторію покоління Y
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)В статті було розглянуто теоретичні основи та практичний кейс просування бренду та товару автомобільної компанії в соціальних мережах з метою формування лояльності клієнтів під час реалізації комплексної PR-стратегії компанії. -
Належна якість надання житлово-комунальних послуг як складова захисту прав споживачів
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Дослідження ринку нанопорошків: прогноз обсягу виробництва та розвитку, структура ринку, ціновий аналіз
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Социальные и маркетинговые исследования во время войны
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)Никогда не думала, что буду писать статью на такую тему, более того, никогда не планировала, не размышляла и не анализировала прежде информацию на подобные темы. И даже когда произошла аннексия Крыма, не помышляла о том, ... -
Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі ... -
Коротко, быстро, прибыльно
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)Сейчас большая часть бизнеса стремительно переходит из офлайна в онлайн. За день человек получает огромное количество объявлений, предложений акций и скидок. Как же донести до вашего клиента нужную информацию? -
Пишем письма, которые продают
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) -
Да кому он нужен – этот твой ребрендинг?
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)Ре-брендинг – это не смена логотипа и даже не смена дизайна упаковки или фирменного стиля. Ре-брендинг – это комплекс шагов, которые приводят к изменению восприятия бренда. И если ре-брендинг проведен правильно, его ...