№ 1–2 (94–95) січень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Ми започаткували форум електронної книги в Україні – E-BOOK FORUM(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Богданець, НаталяItem Как легко создать рекламу в Инстаграм за 5 шагов(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Зюзиков, АндрейИз прошлых моих статей вы узнали основные возможности таргетированной рекламы в Facebook и какие результаты она может дать. Сейчас набирает популярность реклама в социальной сети Instagram. И если ядро вашей целевой аудитории – это женщины 25-35 лет, то вам стоит серьёзно рассмотреть Instagram как ещё один канал привлечения клиентов. В этой статье я покажу по шагам, как такую рекламу запустить из интерфейса Facebook.Item Ринок маркетингових досліджень в Україні 2015 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лилик, Ірина ВікторівнаItem Результати дослідження «Оцінка діяльності органів місцевої влади та місцевого самоврядування»(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Гладунов, ОлександрItem Стратегия исследования(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Паниотто, Владимир; Харченко, НатальяItem Громадські організації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лилик, Ірина ВікторівнаItem Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Ільїна, СвітланаItem Ґендерні питання – європейське бачення(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лейл, Домінік; Lyle, Dominic