№ 1–2 (94–95) січень – квітень
Browse by
Recent Submissions
-
Ми започаткували форум електронної книги в Україні – E-BOOK FORUM
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Как легко создать рекламу в Инстаграм за 5 шагов
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)Из прошлых моих статей вы узнали основные возможности таргетированной рекламы в Facebook и какие результаты она может дать. Сейчас набирает популярность реклама в социальной сети Instagram. И если ядро вашей целевой ... -
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2015 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Результати дослідження «Оцінка діяльності органів місцевої влади та місцевого самоврядування»
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Стратегия исследования
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Громадські організації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) -
Ґендерні питання – європейське бачення
(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)