Browse
Recent Submissions
Item Медіатехнології створення глобального бренду країни(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Рогожа, Станіслав Олегович; Rohozha, Stanislav; Іщенко, Анна ВолодимирівнаРозвиток медіатехнологій, що у суспільстві найчастіше розглядають як союз інтерактивно-комунікативних технологій і цифрових засобів трансляції постійно розвиваються. Комунікація здійснюється на всіх можливих рівнях контакту. Зрозуміло, що чим кращий імідж і репутація об’єкта, тим впливовішим він є, не виключенням стають країни на міжнародній арені. Тому, для визначення та дослідження особливостей розвитку бренду країни в глобальному середовищі необхідно визначити його сутність та основних критеріїв. Існує велика кількість наукових розробок, яка свідчить про зацікавленість науковців даним напрямом дослідження, але існують і дискусійні питання, що зумовлюють різне бачення та трактування поняття «бренд» та визначення їх концептуальних основ. Застосування і використання медіатехнологій при розвитку глобального бренду України є вкрай актуальним питанням на сьогодні. The development of media technologies, which in society is most often considered as a union of interactive communication technologies and digital means of broadcasting, is constantly developing. Communication is carried out at all possible levels of contact. It is clear that the better the image and reputation of the object, the more influential it is, and countries on the international arena are no exception. Therefore, in order to determine and study the specifics of the country's brand development in the global environment, it is necessary to determine its essence and main criteria. There is a large number of scientific developments, which indicates the interest of scientists in this direction of research, but there are also debatable issues that lead to different visions and interpretations of the concept of "brand" and the definition of their conceptual foundations. The application and use of media technologies in the development of the global brand of Ukraine is an extremely relevant issue today.Item Організація післяпродажного сервісу на цільових закордонних ринках(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Хоцинська, Дар’я Валеріївна; Khotsynska, Daria; Циганкова, Тетяна МихайлівнаУ цій роботі підкреслюється ключова роль післяпродажного сервісу в контексті глобального розширення бізнесу, наголошується на його значенні для задоволеності клієнтів, лояльності до бренду та довгострокового успіху, коли компанії виходять на зовнішні ринки. Автор стверджує, що розуміння та ефективне надання післяпродажних послуг є вкрай важливими для українських підприємств, які прагнуть розширити свої експортні ринки. Метою дослідження є узагальнення теоретичних положень і практики щодо сервісного забезпечення експорту машино-технічної продукції. Основні завдання включають характеристику еволюції післяпродажного сервісу в міжнародній торгівлі, аналіз підходів до його ефективності, дослідження екологічних проблем, оцінку глобального та національного бізнес-середовища, визначення викликів і тенденцій, а також вивчення конкретного прикладу діяльності ТОВ «Ок Сіті» на українському ринку. This paper underscores the pivotal role of after-sales service in the context of global business expansion, emphasizing its significance for customer satisfaction, brand loyalty, and long-term success as companies enter foreign markets. The author asserts that understanding and effectively providing after-sales services are crucial for Ukrainian enterprises seeking to expand their export markets. The research aims to generalize theoretical principles and practices related to service support for the export of mechanical and technical products. Key tasks include characterizing the evolution of after-sales service in international trade, analyzing approaches to its effectiveness, exploring environmental problems, assessing the global and national business environment, identifying challenges and trends, and examining a specific case study of Ok City LLC's activities in the Ukrainian market.Item Диверсифікація асортименту консалтингових послуг на світовому ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Ульянкіна, Анастасія Дмитрівна; Uliankina, Anastasiia; Гордєєва, Тамара ФедорівнаДосліджено диверсифікацію консалтингових послуг ТОВ «АЙТІ ЛЕНД» на світовому ринку, включаючи класифікацію консалтингу та структуру асортименту ІТ-послуг. Визначено тенденції розвитку глобального ринку ІТ-послуг та міжнародну діяльність компанії. Запропоновано напрями удосконалення асортименту ІТ-послуг, а також ефективні комунікаційні інструменти та інноваційні технології для просування на зарубіжних ринках. The diversification of IT Land LLC consulting services in the global market, including the classification of consulting and the structure of the range of IT services, is studied. The trends in the development of the global IT services market and the international activities of the company are determined. Directions for improving the range of IT services, as well as effective communication tools and innovative technologies for promotion in foreign markets are proposed.Item Формування та розвиток ринку міграційних послуг в контексті повоєнного відновлення економіки України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Сачкова, Вікторія Іванівна; Sachkova, Viktoriia; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаВ роботі досліджено теоретичні засади формування та розвитку ринку міграційних послуг. Проаналізовано розвиток міжнародних міграційних процесів та їхній вплив на ринок міграційних послуг. Окреслено напрями та пріоритети розвитку ринку міграційних послуг України у повоєнний період. The author researches the theoretical foundations of the formation and development of the market of migration services. The development of international migration processes and their impact on the market of migration services is analyzed. The directions and priorities of the development of the market of migration services of Ukraine in the post-war period are outlined.Item Розвиток імпорту малих та середніх підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Лященко, Катерина Олександрівна; Liashchenko, Kateryna; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаАвтором зроблено спробу розглянути розвиток імпорту малих і середніх підприємств в Україні та надати роз’яснення теоретичних питань і розробку практичних заходів щодо вдосконалення імпортної діяльності малих і середніх підприємств. Окрему частину статті присвячено аналізу організації та оцінці ефективності імпортної діяльності ФОП Комарецький М.С. Автором запропоновано стратегію розвитку імпортної діяльності малого підприємства ФОП Комарецький М.С., а також обґрунтовано ефективність її розвитку. Дослідження дає можливість зрозуміти принципи ефективного функціонування імпортної діяльності малих і середніх підприємств в Україні. Запропонована стратегія розвитку імпортних операцій на прикладі підприємства ФОП Комарецький М.С. дає практичні рекомендації для малих підприємств швейної промисловості. The author made an attempt to consider the development of imports of small and medium-sized enterprises in Ukraine and provide clarification of theoretical issues and the development of practical measures to improve the import activity of small and medium-sized enterprises. A separate part of the article is devoted to the analysis of the organization and evaluation of the efficiency of the import activity of the FOP Komaretskyi M.S. The author proposed a strategy for the development of the import activity of a small enterprise of the FOP Komaretskyi M.S., and also substantiated the effectiveness of its development. The study provides an opportunity to understand the principles of effective functioning of the import activity of small and medium-sized enterprises in Ukraine. The proposed strategy for the development of import operations on the example of the enterprise FOP Komaretskyi M.S. gives practical recommendations for small enterprises of the garment industry.Item Сучасні тренди розвитку цифрового маркетингу у міжнародному бізнесі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Леута, Ілля Миколайович; Leuta, Illia; Солодковська, Ганна ВолодимирівнаЦя робота розглядає цифровий маркетинг у міжнародному бізнесі, зосереджуючись на Україні. Він аналізує тенденції, інструменти та методи, включно з новими технологіями, такими як аналітика соціальних мереж, і їхній вплив на бізнес-стратегії. Тематичні дослідження ілюструють практичне застосування та адаптацію до соціально-політичних змін. Він пропонує рекомендації щодо використання цифрового маркетингу для міжнародного зростання, особливо в Україні, і обговорює майбутні розробки. This thesis examines digital marketing in international business, focusing on Ukraine. It analyzes trends, tools, and methods, including new technologies like social media analytics, and their impact on business strategies. Case studies illustrate practical applications and adaptations to socio-political changes. It offers recommendations for leveraging digital marketing for international growth, especially in Ukraine, and discusses future developments.Item Цифрові комунікації в міжнародному маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Кременчуцький, Владислав Ігорович; Kremenchutskyi, Vladyslav; Яценко, Ольга МиколаївнаУ дипломній роботі було оглянуто ринок маркетингових комунікацій, окреслено дефініції та наукові підходи до вивчення цифрових комунікацій в міжнародному маркетингу. Були розглядані кількісні та якісні показники оцінювання маркетингових комунікацій. Було досліджено стан та перспективи розвитку цифрових маркетингових комунікацій в Україні, а також інноваційні інструменти цифрових комунікацій. Була розроблена програма маркетингових комунікацій на основі інструментів цифрового маркетингу компанії Softum. The thesis reviewed the marketing communications market, outlined definitions and scientific approaches to the study of digital communications in international marketing. Quantitative and qualitative indicators of marketing communications evaluation were considered. The state and prospects of development of digital marketing communications in Ukraine, as well as innovative tools for digital communications, were investigated. A marketing communications programme based on Softum's digital marketing tools was developed.Item Створення сучасної інфраструктури експорту м‘ясної продукції України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Корнякова, Марія Максимівна; Korniakova, Mariia; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаМасований військовий наступ росії проти України призвів до значних змін у структурі зовнішньої торгівлі України, особливо у відносинах з ЄС. Певний час кордон з ЄС був чи не єдиним зв'язком України із зовнішнім світом, і оскільки ЄС вже є найважливішим партнером України, очікується, що роль ЄС як торговельного партнера для України швидко зростатиме. Виробництво м'яса та м'ясних продуктів є одним з найважливіших секторів харчової промисловості України зі зростаючим експортним потенціалом (в окремих сегментах). Однак існує низка проблем, які можуть вплинути на розвиток експорту м'яса, а також на постачання окремих видів м'ясної продукції на внутрішній ринок. Зокрема, протягом останніх років спостерігаються такі негативні тенденції, як зменшення сировинного потенціалу (для деяких видів м'яса), зменшення обсягів глибокої переробки м'яса (експорту охолодженого та замороженого м'яса). Russia's massive military offensive against Ukraine has led to significant changes in the structure of Ukraine's foreign trade, especially in relations with the EU. For some time, the border with the EU was almost Ukraine's only link to the outside world, and as the EU is already Ukraine's most important partner, the role of the EU as a trading partner for Ukraine is expected to grow rapidly. The production of meat and meat products is one of the most important sectors of Ukraine's food industry with growing export potential (in certain segments). However, there are a number of challenges that may affect the development of meat exports, as well as the supply of certain types of meat products to the domestic market. In particular, in recent years, there have been negative trends such as a decrease in raw material potential (for some types of meat), and a decrease in deep processing of meat (exports of chilled and frozen meat).Item Консалтингові послуги у системі міжнародної торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Каращенко, Вадим Ігорович; Karashchenko, Vadym; Яценко, Ольга МиколаївнаУ сучасному швидкозростаючому економічному середовищі, для кожної компанії дуже важливо вміти адаптуватися до змін та впроваджувати ефективну бізнес-політику. Консалтингові послуги є найбільш динамічним і прогресивним сектором у сфері професійних послуг. Тому оцінка їх ролі та місця в системі міжнародної торгівлі є дуже важливою для розуміння подальшого розвитку цієї галузі. Дана дипломна робота присвячена дослідженню ролі та впливу консалтингових послуг в контексті міжнародної торгівлі. Було досліджено роль діджиталізації та її вплив на консалтингову галузь, а також проаналізовано методи оцінки консалтингових послуг. Значну увагу було приділено аналізу світового ринку консалтингових послуг та українського ринку. Виявлено основні проблеми національного ринку консалтингових послуг та розглянуто рекомендації щодо покращення економічного середовища України для ефективної діяльності консалтингових компаній. Розглянуто діяльність "Великої четвірки" як на світовому, так і на українському ринку, особливу увагу приділено діяльності компанії KPMG та надано рекомендації щодо оптимізації надання консалтингових послуг компанією. In today's rapidly evolving economic environment, it is very important for every company to be able to adapt to changes and implement effective business policies. Consulting services are the most dynamic and progressive sector in the professional services industry. Therefore, assessing their role and place in the international trade system is very important for understanding the further development of this industry. This thesis is devoted to the study of the role and impact of consulting services in the context of international trade. The role of digitalization and its impact on the consulting industry was investigated, and methods for evaluating consulting services were analyzed. Much attention was paid to the analysis of the global consulting services market and the Ukrainian market. The main problems of the national consulting services market were identified and recommendations for improving the economic environment of Ukraine for the effective operation of consulting companies were considered. The activities of the Big Four in both the global and Ukrainian markets were considered, with special attention paid to the activities of KPMG and recommendations for optimizing the company's consulting services.Item Міжнародна маркетингова діяльність компанії-імпортера на ринку паперу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Грицутенко, Олександр Володимирович; Hrytsutenko, Oleksandr; Гордєєва,Тамара ФедорівнаМагістерська робота аналізує міжнародну маркетингову діяльність української компанії-імпортера на ринку картонно-паперової продукції, пропонуючи стратегії для її підвищення конкурентоспроможності. The master's thesis analyzes the international marketing activities of the Ukrainian importer company in the market of cardboard and paper products, offering strategies to increase its competitivenessItem Технології розвитку бренду міжнародної компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Головащук, Ганна Олександрівна; Holovashchuk, Hanna; Іщенко, Анна ВолодимирівнаМета роботи полягає в узагальнені теоретичних підходів до технологій розвитку брендів міжнародних компаній та обґрунтування напрямів удосконалення розвитку бренду Persil міжнародної компанії «Хенкель». Основними завданнями роботи є ідентифікувати технології розвитку та стратегії просування бренду міжнародної компанії, висвітлити практики застосування технологій розвитку корпоративного бренду в міжнародному бізнесі та проаналізувати технології розвитку бренду Persil компанією «Хенкель». Практичне значення отриманих результатів може бути застосованим у розвитку та просуванні брендів компаній на міжнародному рівні. The purpose of the work is to generalize theoretical approaches to international company brand development technologies and to substantiate the directions for improvement of the international company "Henkel" brand - Persil. The main tasks of the work are to identify development technologies and brand promotion strategies of an international company, highlight the practices of applying corporate brand development technologies in international business, and analyze technologies of Persil development by Henkel. The practical significance of the obtained results can be applied in the development and promotion of company brands at the international level.Item Тенденції та перспективи світового ринку послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-21) Авксентьєв, Юрій Юрійович; Avksentiev, Yurii; Солодковська, Ганна ВолодимирівнаМетою роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення діяльності вітчизняних сервісних компаній на глобальному ринку на основі проведення комплексного аналізу та оцінки тенденцій і перспектив розвитку світового ринку послуг. В першому розділі розкрито теоретичні особливості розвитку світового ринку послуг, зокрема специфіці його регулювання. Другий, аналітичний розділ, представляє собою дослідження стану та тенденцій розвитку світового ринку послуг. У третьому розділі ідентифіковано перспективні напрями розвитку світового ринку послуг, а також рекомендації щодо трансформації міжнародної діяльності українських сервісних компаній. Практичне значення отриманих результатів визначається можливістю використання запропонованих рекомендацій щодо ідентифікації пріоритетних напрямів розвитку світового ринку послуг та можливостей українських сервісних компаній на ньому. The purpose of the work is to develop recommendations for improving the activities of domestic service companies on the global market based on a comprehensive analysis and assessment of trends and prospects for the development of the global services market. In the first chapter, the theoretical features of the development of the global services market, including the specifics of its regulation, are revealed. The second, analytical section, is a study of the state and development trends of the global services market. The third chapter identifies promising directions for the development of the global services market, as well as recommendations for the transformation of the international activities of Ukrainian service companies. The practical significance of the obtained results is determined by the possibility of using the proposed recommendations to identify the priority areas of development of the global services market and the opportunities of Ukrainian service companies on it.