№ 5–6 (104–105) вересень – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Мотиватори праці менеджерів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Перевозова, Ірина; Попадинець, ІринаРозглянуто внутрішні та зовнішні мотиватори праці менеджерів, які є підґрунтям для формування механізму управління мотивацією праці менеджерів на підприємствах.Item Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Зозульов, ОлександрItem Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Решетилова, ТатьянаItem Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Дадо, Ярослав; Віктор, Ян В.Item Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шинкаренко, НаталіяItem Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Рітсон, МаркМарк Прітчард, старший бренд-шеф Procter & Gamble, засудив "стінові сади"( закриті платформи) Google та Facebook і вимагає прозорості від цифрового ланцюжка постачання, оприлюднення нової епохи цифрової реклами.Item От слайда к слову или как выступить эффективно(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Штепа, АннаItem Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаДана стаття написана з метою широкого обговорення пешочергових завдань розвитку ГО «Українська Асоціація Маркетингу». 2017 рік – це рік, коли асоціація перетнула рубіж свого 20-літнього існування. Історія організації має свої віхі, перемоги та помилки, як, зрештою, історія будь-якої організації або людини. Першим президентом Асоціації був академік Анатолій Федорович Павленко, (11 січня 1940, Владивосток, СРСР — 1 грудня 2016, Київ) — доктор економічних наук, професор, дійсний член АПНУ; завідувач кафедри маркетингу, член президії ВАК України; президент Української асоціації маркетингу, Ректор Київського національного економічного університету. За 20 років Асоціація об’єднала навколо себе маркетологів з різних сфер діяльності. Членами асоціації є маркетологи практики та викладачі, молоді фахівці та спеціалісти, які мають понад 20 років досвіду роботи в галузі. Сьогодні членами ГО «Українська Асоціація Маркетингу» є трудові колективи 76 компаній, 17 кафедр маркетингу, та понад 400 фахівців. За 20 років асоціація домоглася того, що стала однією з найбільш потужних об’єднань маркетологів в Україні. Це вимагає розробки стратегії розвитку організації з врахуванням її здобутків та нових завдань, які повстали перед організацією. Метою статті є залучення членів асоціації до визначення основних напрямків діяльності організації, формування стратегії та векторів розвитку, нової структури та основних завдань на довгострокову та короткострокову перспективу.