№ 5–6 (104–105) вересень – грудень
Browse by
Recent Submissions
-
Мотиватори праці менеджерів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)Розглянуто внутрішні та зовнішні мотиватори праці менеджерів, які є підґрунтям для формування механізму управління мотивацією праці менеджерів на підприємствах. -
Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)Марк Прітчард, старший бренд-шеф Procter & Gamble, засудив "стінові сади"( закриті платформи) Google та Facebook і вимагає прозорості від цифрового ланцюжка постачання, оприлюднення нової епохи цифрової реклами. -
От слайда к слову или как выступить эффективно
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) -
Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)Дана стаття написана з метою широкого обговорення пешочергових завдань розвитку ГО «Українська Асоціація Маркетингу». 2017 рік – це рік, коли асоціація перетнула рубіж свого 20-літнього існування. Історія організації ...