Browse
Recent Submissions
Item Досвід використання комп’ютерної техніки для індивідуалізації навчання та оцінювання знань студентів з бухгалтерського обліку»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) Трохименко, Лариса Миколаївна; Трохименко, Лариса Николаевна; Царьов, Микола Сергійович; Царёв, Николай СергеевичItem Графіка в навчальних курсах. Краще один раз побачити ніж сто разів почути(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) Соколовський, Антон Теодорович; Соколовский, Антон ТеодоровичItem Формування системи контролю знань студентів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) Боброва, Оксана ГригорівнаItem Механізм блочно-модульного контролю знань з дисципліни «Організація агропромислового комплексу»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-02-01) Хорунжий, Микола Йосипович; Хорунжий, Николай ОсиповичItem Питання для дискусій з основ маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Герасимчук, В. Г.Item Використання зв’язків з громадськістю у комерційній діяльності підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Яловега, Н. І.Item Активізація маркетингу в діяльності підприємств панчішно-шкарпеткової промисловості(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Юшкевич, О. О.Item Складові якості послуг гостинності в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002) Шульгіна, Л. М.Item Проблемы управления маркетинговой деятельностью на химических предприятиях(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Швец, Н. В.Item Проблеми оцінювання ризиків маркетингового аудиту інновацій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Чукмасов, С. С.Item Статистичні процедури в структурі маркетингових досліджень(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Черненко, О. В.Item Проблемы организации работы предприятий с поставщиками(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Чабан, Е. А.Item Маркетинговий чинник у системній оптимізації інвестиційної стратегії морського порту(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Холоденко, А. М.Item Мониторинг как специфический вид маркетинговых исследований рыночной ситуации(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Фучеджи, В. Н.Item Психологічна ефективність впливу реклами на споживача(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Трайно, В. М.Item Оцінка комерційного ризику введення нового товару на масовий ринок(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Ткаченко, Н. Б.Item Сегментування ринку і вибір збутових стратегій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Ткаченко, В. В.Item Промышленный маркетинг в условиях региональной экономики(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Телетов, А. С.Item Як маркетологу трансформувати дані в інформацію(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Солнцев, С. О.Item Логическое управление в моделировании маркетинговой службы(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2002-09) Смеричевский, С. Ф.