Кафедра інформаційних систем в економіці
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Сучасні тренди цифровізації дипломатичних інституцій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-03-29) Сухенко, Костянтин; Sukhenko, Kostiantyn; Мозгаллі, Ольга Петрівна; Mozghalli, Olha; Мозгалли, Ольга ПетровнаДосліджено існуючи процеси цифровизації в Дипломатичній інституції та надана характеристика плану стратегії цифровизації та його альтернативи покращення. The existing processes of digitization in the Diplomatic Institution are studied and the characteristics of the digitalization strategy plan and its improvement alternatives are provided.Item Стратегії цифровізації екосистеми інноваційного підприємництва(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-03-29) Денісова, Ольга Олександрівна; Denisova, Olha; Денисова, Ольга АлександровнаДосліджено значення цифрових технологій для стимулювання інноваційного підприємництва, визначено стратегічні підходи формування цифрової підприємницької екосистеми, підкріплені конкретними прикладами. The significance of digital technologies for stimulating innovative entrepreneurship has been explored, strategic approaches to the formation of a digital entrepreneurial ecosystem have been identified, supported by specific examples.Item Система контролю та управління безпекою офісу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Солодкий, А. В.Item Інформаційна управляюча система для процесу лікування та реабілітації хворих в лікарні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Поштаренко, Б. О.Item Інформаційні системи в економіці(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Денісова, Ольга Олександрівна; Denisova, Olha; Денисова, Ольга Александровна; Сендзюк, Мирон Ананійович; Sendziuk, Myron; Сендзюк, Мирон АнаньевичУ підручнику висвітлено основи створення і функціонування інформаційних системна на мікро- і макрорівнях управління національною економікою та практику впровадженням новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, розкрито проблеми та перспективи створення єдиного інформаційного простору в Україні та розвитку цифрової економіки. Розглянуто сучасні інтегровані та функціонально-орієнтовані інформаційні системи управління підприємством. Детально описано методику та технології оброблення інформації у виробничій сфері з технологічної підготовки виробництва, поточного планування, оперативного управління. Схарактеризовано інформаційні системи банківських і фінансових установ, органів державно-го управління, соціальної сфери та ін. Підручник призначений для здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Комп’ютерні науки», а також для науковців і фахівців у галузі інформаційних технологій.Item Оптимізація управління освітнім контентом за допомогою веб-технологій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Безпалько, В. М.; Безпалько, Ю. С.Item Інноваційні підходи для таргетованого просування навчального контенту на основі ШІ(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Терентьєв, Є. Г.Item Використання штучного інтелекту для оптимізації бізнес-процесів: можливості та перспективи(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Желноватенко, Є. А.; Павлюк, Д. А.Item Система контролю та управління безпекою офісу(2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Солодкий, А. В.Item Інформаційна система фрод-моніторингу транзакцій карткових рахунків клієнтів банку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Тішков, Богдан Олександрович; Tishkov, Bohdan; Тишков, Богдан Александрович; Кухницький, В. О.Item Інформаційна управляюча система бізнес-аналітики малого підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Макущенко, О. О.Item Світові тренди розвитку ІТ-індустрії в економіці(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Неделько, В. Ю.Item Інформаційна-управляюча система для процесу лікування та реабілітації хворих в лікарні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Устенко, Станіслав Веніамінович; Ustenko, Stanislav; Устенко, Станислав Вениаминович; Поштаренко, Б. О.Item Розвиток онлайн-платформ для психологічних консультацій з використанням штучного інтелекту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Мозгаллі, Ольга Петрівна; Mozghalli, Olha; Мозгалли, Ольга Петровна; Мартинов, Д. В.Item Розвиток цифрових екосистем і підтримка інновацій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Денісова, Ольга Олександрівна; Denisova, Olha; Денисова, Ольга АлександровнаItem Software requirements testing tool development prospects based on autonomous LLM(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Tsypliak, O.; Artemchuk, Volodymyr; Артемчук, Володимир Олександрович; Артемчук, Владимир АлександровичItem Мислити масштабно. Діяти глобально. Допомагати людям(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Степаненко, (Мозгаллі) Ольга Петрівна; Мозгаллі, Ольга Петрівна; Mozghalli, Olha; Мозгалли, Ольга Петровна; Науменко, Ірина Віталіївна; Naumenko, Iryna; Науменко, Ирина ВитальевнаItem Генеративний штучний інтелект в цифровій трансформації університетів: генератори та детектори(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023-09) Гужва, Володимир Михайлович; Huzhva, Volodymyr; Гужва, Владимир МихайловичItem Сучасні тенденції розвитку екосистеми цифрової реклами(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ «ДКС Центр», 2023) Помазун, Оксана Миколаївна; Pomazun, Oksana; Помазун, Оксана Николаевна; Мозгаллі, Ольга Петрівна; Mozghalli, Olha; Мозгалли, Ольга Петровна; Лозовик, Юрій Миколайович; Lozovyk, Yurii; Лозовик, Юрий Николаевич; Олійник, П. В.; Oliinyk, P.У статті досліджено сучасні тенденції розвитку екосистеми цифрової реклами. Визначено суть цифрової реклами як маркетингової стратегії, призначеної для просування бренду, продукту чи послуги шляхом застосування цифрових технологій. Досліджено статистичні показники зростання ринку цифрової реклами та витрат на неї. Розглянуто основні рівні екосистеми цифрової реклами та її складові, які включають: ринок, дані, покупці, постачальники, користувачі інструменти та маркетингові технології. Досліджено основні переваги взаємовідносин учасників ринку цифрової реклами як екосистеми: можливість точно виміряти продуктивність та ефективність реклами, можливість оброблення великих даних та цифрової аналітики. Визначено риси програмної та нетівної реклами. Розглянуто основні загрози та ризики, які можуть виникати в процесі функціонування екосистеми: рекламне шахрайство, пов’язане з ботами, використання користувачами програмного забезпечення, яке блокує рекламу, конкуренція з боку традиційних каналів, забезпечення конфіденційності і безпеки даних. Окреслені основні напрямки подальших досліджень: дослідження процесів взаємодії учасників екосистеми із застосуванням технологій аналізу великих даних, штучного інтелекту, машинного навчання, визначення шляхів зменшення ризиків та забезпечення інформаційної безпеки екосистеми цифрової реклами. The current trends in the development of the digital advertising ecosystem are examined in the article. The essence of digital advertising is determined as a marketing strategy designed to promote a brand, product or service through the use of digital technologies. Online advertising is done through the following digital technologies: digital video, search engine, social media, digital banners, digital audio, digital ads, television, in-app advertising, influencer advertising, etc. The statistical indicators of the growth of the digital advertising market and its costs have been studied. It has been determined that in 2023, spending on digital advertising in the digital advertising market will exceed 600 billion US dollars, with average per-user advertising expenditures in the programmatic advertising market reaching $58.99 US dollars. Significant growth in programmatic advertising is anticipated. According to market analysis, the most prevalent digital advertising formats worldwide are search advertising, mobile advertising, social media, video advertising, and banner advertising. The main levels of the digital advertising ecosystem and its components are considered, which include: market, data, buyers, suppliers, user tools and marketing technologies. The main advantages of the relationship between participants of the digital advertising market as an ecosystem are identified: the ability to accurately measure the performance and advertising effectiveness, the ability to process big data and digital analytics. The connection between buyers, sellers, and clients of digital advertising is facilitated through advertising technologies (AdTech) using. It has been identified that the advertising services market which employs AdTech has transformed into the form of programmatic and native advertising. Features of programmatic and native advertising are defined. The main threats and risks that may arise during the functioning of the ecosystem are identified: advertising fraud related to bots, the use of software that blocks advertising by users, competition from traditional channels, ensuring confidentiality and data security. The main directions of further research are outlined: the study of the interaction processes of ecosystem participants using the technologies of big data analysis, artificial intelligence, machine learning, determining ways to reduce risks and ensuring information security of the digital advertising ecosystem.Item Технологічні драйвери цифрової трансформації: цифрові двійники(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03-31) Гужва, Володимир Михайлович; Huzhva, Volodymyr; Гужва, Владимир МихайловичДо числа технологічних інструментів цифрової трансформації соціально-економічних систем — технологічних драйверів — відносяться і цифрові двійники. Цифрові двійники — це нова технологія, що забезпечує складну взаємодію між живими або неживими фізичними об’єктами та їх віртуальними копіями. Розглянуто суть цифрових двійників, класифікацію та приклади компаній-провайдерів, які займаються розробкою та впровадженням програмних платформ для цифрових двійників. Digital twins are among the technological tools of digital transformation of socio-economic systems — technological drivers. Digital twins are a new technology that provides complex interaction between living or inanimate physical objects and their virtual copies. The essence of digital twins, classification and examples of provider companies engaged in the development and implementation of software platforms for digital twins are considered.