Політика просування АТ «Ощадбанк» у Хмельницькому регіоні: стан і шляхи покращення
Abstract
В загальних рисах розглянуто політику просування банківських послуг АТ «Ощадбанк», конкретно досліджено ставлення клієнтів до банківської установи та рівень їх задоволення діяльністю банку; визначено основні заходи щодо покращення якості просування банківських послуг АТ «Ощадбанк» у Хмельницькому регіоні. This article outlines policies considered promote banking JSC «Oschadbank» specifically examined attitudes of clients in the banking institutions and their level of satisfaction of the bank; the main measures to improve the quality of banking services promotion JSC «Oschadbank» in Khmelnitsky region. В данной статье в общих чертах рассмотрено политику продвижения банковских услуг АО «Ощадбанк», конкретно исследовано отношение клиентов к даному банковскому учреждению и уровень их удовлетворения деятельностью банка; определены основные действия по улучшению качества продвижения банковских услуг АО «Ощадбанк» в Хмельницком регионе.
Collections
- № 1 (4) [23]