Ціннісна пропозиція магістратури: результати емпіричного дослідження
View/
Open
Date
2010-04-27Author
Востряков, Олександр Володимирович
Vostryakov, Oleksandr
Гребешкова, Олена Миколаївна
Grebeshkova, Olena
Решетняк, Тетяна Іванівна
Reshetnyak, Tetyana
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті викладено результати емпіричного дослідження факторів та складових ціннісної пропозиції магістратури на прикладі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Висунуто та перевірено робочі гіпотези про потреби та очікування студентів від магістратури, а також фактори, що визначають профіль цих потреб та впливають на співвідношення складових продуктового та репутаційного рівнів у профілі ціннісної пропозиції магістратури. The article represents the results of the empirical study of factors and components of the value proposition of magistrates based on the example of SHEE «Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman». The hypotheses on the needs of students and their expectations from the magistrates were formulated and tested, as well as the factors determining the profile of the needs affecting the ratio of the components of the product and reputation levels in the profile of the value proposition of magistrates.
Collections
- Випуск № 26-27 [31]
- Кафедра менеджменту [783]