Show simple item record

dc.contributor.authorВостряков, Олександр Володимировичuk
dc.contributor.authorVostryakov, Oleksandren
dc.contributor.authorГребешкова, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorGrebeshkova, Olenaen
dc.contributor.authorРешетняк, Тетяна Іванівнаuk
dc.contributor.authorReshetnyak, Tetyanaen
dc.date.accessioned2012-01-16T13:47:02Zen
dc.date.available2012-01-16T13:47:02Zen
dc.date.issued2010-04-27
dc.identifier.citationВостряков О. В. Ціннісна пропозиція магістратури: результати емпіричного дослідження / О. В. Востряков, О. М. Гребешкова, Т. І. Решетняк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 26–27. – С. 191–199.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1068en
dc.description.abstractУ статті викладено результати емпіричного дослідження факторів та складових ціннісної пропозиції магістратури на прикладі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Висунуто та перевірено робочі гіпотези про потреби та очікування студентів від магістратури, а також фактори, що визначають профіль цих потреб та впливають на співвідношення складових продуктового та репутаційного рівнів у профілі ціннісної пропозиції магістратури.uk
dc.description.abstractThe article represents the results of the empirical study of factors and components of the value proposition of magistrates based on the example of SHEE «Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman». The hypotheses on the needs of students and their expectations from the magistrates were formulated and tested, as well as the factors determining the profile of the needs affecting the ratio of the components of the product and reputation levels in the profile of the value proposition of magistrates.en
dc.language.isouken
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectмагістратураuk
dc.subjectмаркетинг-концепціяuk
dc.subjectціннісна пропозиціяuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectфундаменталізаціяuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectuniversityen
dc.subjectmagestracyen
dc.subjectmarketing concepten
dc.subjectvalue propositionen
dc.subjectneedsen
dc.subjectfundamentalizationen
dc.subjecthigher educationen
dc.titleЦіннісна пропозиція магістратури: результати емпіричного дослідженняuk
dc.title.alternativeMagistrates value proposition: empirical studiesen
dc.typeArticleen
dc.subject.udc378.014uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record