Кафедра іноземних мов факультету маркетингу

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 250
  • Item
    З досвіду навчання написанню ділової документації на заняттях з фахової англійської мови в економічному ЗВО
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Червінська, Лариса Михайлівна; Chervinska, Larysa; Червинская, Лариса Михайловна; Василенко, Ірина Олександрівна; Vasylenko, Iryna; Василенко, Ирина Александровна
    Стаття розглядає деякі аспекти розвитку навичок написання ділової звітності на старших курсах за програмою Фахова англійська мова. Аналізуються методики написання ділових звітів в контексті розвитку навичок ділового письма у здобувачів старших курсів. Крім того в статті розглядаються найбільш вживані типи ділової звітності. The article analyzes certain aspects of writing business reports in the course of the English language for senior students specializing in economics. The methodology of writing official business reports in the context of formal writing skills development for senior students is analyzed. The most frequently used types of formal business reports are reviewed as well.
  • Item
    Стимулюючі складові процесу аудіювання на заняттях з іноземної мови
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Василенко, Ірина Олександрівна; Vasylenko, Iryna; Василенко, Ирина Александровна; Червінська, Лариса Михайлівна; Chervinska, Larysa; Червинская, Лариса Михайловна
    Предметом розгляду статті є питання ефективного розвитку навичок аудіювання та усного мовлення у студентів. Розглядаються певні стимулюючі складові процесу аудіювання, які відіграють критичну роль у поліпшенні навичок слухання. Досліджуються певні етапи для створення в аудиторії атмосфери інтерактивної діяльності та активізації навичок аудіювання та усного мовлення. Вивчається вплив процесу аудіювання на різні складові вивчення іноземної мови, такі як вимова, розуміння мовлення на слух, розширення словникового запасу та вивчення культурних аспектів. The subject of the article is the issue of effective development of students’ listening and speaking skills. Certain stimulating components of the listening process are considered, which play a crucial role in improving listening skills. Certain stages are studied to create an atmosphere of interactive activity in the classroom and to activate listening and speaking skills. The impact of the listening process on various components of foreign language learning, such as pronunciation, listening comprehension, vocabulary expanding and cultural aspects, is studied.
  • Item
    Соціокультурний аспект формування мовної особистості
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Ходакевич, Ольга Георгіївна; Khodakevych, Olha; Ходакевич, Ольга Георгиевна; Мендрух, Юлія Михайлівна; Mendrukh, Yuliia; Мендрух, Юлия Михайлщвна; Остапенко, Ельвіра Олексіївна; Ostapenko, Elvira; Остапенко, Эльвира Алексеевна
    У тезах розглядається поняття мовна особистість, зазначаються основні теоретичні підходи до вивчення цього поняття, а також особливої уваги надано вивченню впливу соціокультурного аспекту на становлення мовної особистості. The paper considers the concept of «linguistic personality», indicates the main theoretical approaches to the study of this concept, as well as pays special attention to the influence of the socio-cultural aspect on the formation of linguistic personality.
  • Item
    Публічне управління зовнішньоекономічною діяльністю з урахуванням регіональних особливостей
    (Видавництво «Міленіум», 2021) Дербеньова, Яна Валеріївна; Derbenova, Yana; Дербёнева, Яна Валерьевна; Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна; Маляревський, Віктор Миколайович; Maliarevskyi, Viktor; Маляревский, Виктор Николаевич; Царук, Володимир Васильович; Tsaruk, Volodymyr; Царук, Владимир Васильевич; Юрченко, Крістіна Михайлівна; Yurchenko, Kristina; Юрченко, Кристина Михайловна
    Метою статті є аналіз напрямів публічного управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні та визначення регіональних особливостей організації зовнішньоекономічної діяльності. Методологія дослідження передбачала використання загальнонаукових методів (аналіз, синтез, конкретизація, класифікація) і спеціальних (системно-структурні дослідження, економічний аналіз). Наукова новизна отриманих результатів полягає у встановленні необхідності публічного управління зовнішньоекономічною діяльністю в контексті регіональних особливостей як вагомого аспекту зовнішньоекономічної політики регіону. Висновки. У статті з’ясовано, що доцільно розглядати публічне управління як організаційний і регулятивний вплив держави на суспільну життєдіяльність людей з метою її впорядкування, збереження чи перетворення, базуючись на владній силі, яка не обмежує дієвий суспільний контроль. Встановлено, що зовнішньоекономічні зв’язки будь-якої країни повинні регулювати й держава, і громадськість. Визначено, що окремі регіони мають певні особливості розвитку та спеціалізації, а отже, володіють різним експортним потенціалом, а від його реалізації залежить стан зовнішньоекономічної діяльності регіону. Вказано, що основні цілі регіональної зовнішньоекономічної діяльності такі: підтримка та розвиток наявних форм і напрямів зовнішньоекономічної політики; просування нових форм зовнішньоекономічної діяльності; формування та вдосконалення зовнішньоекономічної інфраструктури; залучення як національних, так й іноземних інвестицій; розвиток експортного потенціалу регіонів; підвищення конкурентоспроможності регіонів як необхідної передумови їх міжнародної інтеграції. The aim of the article is to analyze the directions of public management of foreign economic activity in Ukraine and to determine the regional features of the organization of foreign economic activity. The research methodology included the use of general scientific methods (analysis, synthesis, specification, classification) and special (system-structural research, economic analysis). The scientific novelty of the obtained results is to establish the need for public management of foreign economic activity in the context of regional features as an important aspect of foreign economic policy of the region. Conclusions. The article clarifies that it is expedient to consider public administration as an organizing and regulating influence of the state on the social life of people in order to organize, preserve or transform it, based on the power that limits effective social control. It is established that the foreign economic relations of any country should be regulated by the state and regulated by the public. It is determined that some regions have certain features of development and specialization, and therefore have different export potential, and the state of foreign economic activity of the region depends on its implementation. The main goals of regional foreign economic activity are: support and development of existing forms and directions of foreign economic policy; development of new forms of foreign economic activity; formation and development of foreign economic infrastructure; attracting both national and foreign investments; development of export potential of regions; increasing the competitiveness of regions as a necessary prerequisite for their international integration. Цель статьи – анализ направлений публичного управления внешнеэкономической деятельностью в Украине и определение региональных особенностей организации внешнеэкономической деятельности. Методология исследования предполагала использование общенаучных методов (анализ, синтез, конкретизация, классификация) и специальных (системно-структурные исследования, экономический анализ). Научная новизна полученных результатов заключается в установлении необходимости публичного управления внешнеэкономической деятельностью в контексте региональных особенностей как значимого аспекта внешнеэкономической политики региона. Выводы. Определено, что отдельные регионы имеют определенные особенности развития и специализации, а значит, владеют разным экспортным потенциалом, а от реализации зависит состояние внешнеэкономической деятельности региона. Рассмотрены основные цели региональной внешнеэкономической деятельности: поддержание и развитие существующих форм и направлений внешнеэкономической политики; продвижение новых форм внешнеэкономической деятельности; формирование и усовершенствование внешнеэкономической инфраструктуры; привлечение как национальных, так и иностранных инвестиций; развитие экспортного потенциала регионов; повышение конкурентоспособности регионов как необходимой предпосылки их международной интеграции.
  • Item
    Основні шляхи підвищення організації інтерактивної діяльності на заняттях із іноземної мови
    (International Science Group, 2021) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна
  • Item
    Перепитування як лінгвістичне явище в мовленні
    (ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2022) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна
    У статті розглядаються перепитування і вказується ,що перепитування як лінгвістичне явище є досить вживаним в мовленні. Вони поширені в діалогічному мовленні і дають можливість мовцю більш глибше зрозуміти співрозмовника, а особливо його внутрішній стан. В статті здійснюється аналіз перепитувань із врахуванням їх прагматичних особливостей. Перепитування важливі, коли ви хочете показати свій внутрішній стан співрозмовнику. Вони використовуються, щоб показати, що їх зацікавила інформація мовця. Зазначається, що перепитування – це особливий тип питальних речень, які вживаються з метою уточнення інформації та передавання своїх внутрішніх емоцій та почуттів. Морфологічно та синтаксично вони мають більше спільного з питальними реченнями, але вони відрізняються від питань тому, що вони використовуються, щоб поставити під сумнів фактично сказані слова, а не передати зміст попередніх висловлювань. Вони передають думки мовців. Перепитування не обов’язково передбачають точне фонетичне повторення висловлювання. Крім того, їм не потрібно повторювати слово за словом. Вони можуть повторювати повністю висловлювання, або його окреме слово чи фразу. Перепитування вважають металінгвістичними, оскільки вони потребують попереднього висловлювання в межах дискурсу та вимагають лінгвістичного контексту. Використання перепитувань показує бажання адресата продовжувати комунікацію та спонукати співрозмовника до продовження висловлювання своїх думок та переживань. Перепитування спонукають адресанта повідомити додаткові факти чи нову необхідну інформацію, а адресату дають можливість осмислити почуте. Розрізняють в мовленні різні типи перепитувань. Зазначають, що є перепитування, які просто повторюють попередню репліки не надаючи їй емоційного забарвлення, а є перепитування, які передають внутрішній стан мовця. Стверджують, що перепитування надають мовленню достатню експресивну силу для вираження внутрішнього стану мовця. The article examines echo-questions and indicates that echo-questions as a linguistic phenomenon is quite common in speech. They are common in dialogue speech and give the possibility to the speaker to understand the interlocutor more deeply and especially his inner state. The article analyzes the interviews taking into account their pragmatic features. Echo-questions are important when you want to show your inner state to the interlocutor. They are used to show that they are interested in the speaker's information. It is noted that echo-question is a special type of interrogative sentences that are used to clarify information and convey one's inner emotions and feelings. Morphologically and syntactically they have more in common with interrogative sentences, but they differ from them in that they are used the words actually spoken, rather than to convey the meaning of previous statements. They convey the thoughts of the speakers. Echo-questions do not necessarily involve exact phonetic repetition of the utterance. They don't need to repeat themselves word for word. They can repeat the entire statement, or its individual word or phrase. Echo-questions are considered as meta-linguistic ones because they require a prior utterance within the discourse and require a linguistic context. The use of echo-questions shows the addressee's desire to continue communication and encourage the interlocutor to continue expressing his thoughts and feelings. Echo-questions encourage the sender to report additional facts or new necessary information, and the addressee is given the opportunity to reflect on what he heard. Different types of echo-questions are distinguished in speech. It is noted that there are echo-questions that simply repeat the previous utterance without giving it an emotional color, and there are echo-questions that convey the speaker's inner state. It is suggested that echo-questions give speech enough expressive power to express the speaker's inner state.
  • Item
    Цінова стратегія в стратегічному управлінні підприємством
    (Видавництво «Міленіум», 2022) Писаренко, Надія Василівна; Pysarenko, Nadiia; Писаренко, Надежда Васильевна; Кашина, Ганна Сергіївна; Kashyna, Hanna; Кашина, Анна Сергеевна; Ніколаєва, Світлана Петрівна; Nikolaieva, Svitlana; Николаева, Светлана Петровна; Стенічева, Інна Борисівна; Stenicheva, Inna; Стеничева, Инна Борисовна; Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна
    Мета статті полягає у визначенні особливостей цінової стратегії, що впливає на ефективність управління підприємством. Методологія дослідження базується на використанні загальнонаукових і специфічних методів, зокрема: аналізу та синтезу, індукції і дедукції, моделювання, систематизації та узагальнення. Наукова новизна отриманих результатів зумовлена обґрунтуванням цінової політики підприємства, що формується в межах загальної стратегії підприємства та містить цінову стратегію і цінову тактику. Висновки. ціноутворення належить до одного з найбільш складних і відповідальних розділів управління. на теперішній час значна частина підприємців не повною мірою володіє знаннями складного механізму ціноутворення на товари й послуги. У результаті в процесі підприємницької діяльності допускають серйозні прорахунки при обґрунтуванні рівня цін, що позначається на кінцевих фінансових результатах, у деяких випадках призводить до суттєвих збитків, а іноді й банкрутства підприємства. The purpose of the article is to determine the features of the pricing strategy that affects the effectiveness of enterprise management. The research methodology is based on the use of general scientific and specific methods, in particular: analysis and synthesis, induction and deduction, modeling, systematization and generalization. The scientific novelty of the obtained results lies in the substantiation of the pricing policy of the enterprise, which is formed within the general strategy of the enterprise and includes the pricing strategy and pricing tactics. The article defines that in general the company’s strategies are developed at four different organizational levels: corporate, business, functional and operational. It is determined that the pricing strategy should take into account the needs of consumers and ensure long-term satisfaction of these needs through the optimal combination of internal strategy of the enterprise and the parameters of the external environment in the long-term marketing strategy. It was found that the pricing policy is implemented through pricing strategies. The efficiency of the pricing policy of enterprises is studied, which largely depends on the principles used during its formation. Conclusions. Pricing is one of the most complex and responsible sections of management. Currently, a significant number of entrepreneurs do not fully possess the theoretical and practical knowledge of the complex pricing mechanism for goods and services. As a result, in the process of entrepreneurial activity serious miscalculations are allowed in substantiating the price level, which affects the final financial results, in some cases leads to significant losses and sometimes to bankruptcy of the enterprise. Цель статьи состоит в определении особенностей ценовой стратегии, влияющей на эффективность управления предприятием. Методология исследования базируется на использовании общенаучных и специфических методов, в частности: анализа и синтеза, индукции и дедукции, моделирования, систематизации и обобщения. Научная новизна полученных результатов заключается в обосновании ценовой политики предприятия, которая формируется в рамках общей стратегии предприятия и включает ценовую стратегию и ценовую тактику. Выводы. ценообразование относится к одному из наиболее сложных и ответственных разделов управления. В настоящее время значительная часть предпринимателей не в полной мере владеет знаниями сложного механизма ценообразования на товары и услуги. В результате в процессе предпринимательской деятельности допускают серьезные просчеты при обосновании уровня цен, что сказывается на конечных финансовых результатах, в ряде случаев ведет к существенным убыткам, а иногда и банкротству предприятия.
  • Item
    Використання сучасних інформаційних технологій в державному управлінні
    (Baltija Publishing, 2022-11-28) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна
  • Item
    Перепитування в лінгвістичному ракурсі
    (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна
    У статті розглядаються перепитування в лінгвістичному ракурсі. Таке лінгвістичне явище як перепитування аналізуються відповідно до їх структури та прагматичного змісту більш детально, показана відмінність перепитувань від звичайних питальних речень. Перепитування – це особливий тип перепитувань, які вживаються в мовленні і переслідують прагматичну інтенцію. Вони відрізняються від звичайних питальних речень тим, що їм не потрібно дотримуватися правильної граматичної структури питального речення. Перепитування – це повторення мовленнєвої інформації співрозмовника, лінгвістичне явище, яке існує у вербальній взаємодії. Лінгвістична функція перепитувань полягає в тому, щоб показати свої внутрішні почуття. Лінгвістична функція перепитувань досить важлива для дослідження перепитувань у прагматичному мовленні. Перепитування свідчать про увагу зі сторони мовця, його налаштованість на контакт та активну участь у процесі спілкування. Використання перепитування виражає бажання мовця продовжувати комунікацію на певному рівні та підштовхнути співрозмовника до продовження висловлювання своїх думок та переживань, спонукають мовця повідомити додаткові факти чи нову необхідну інформацію. Мовленнєві акти перепитування є автоматичними реакціями на висловлювання мовця та дають можливість виражати різні види емоцій. Зокрема, такі одиниці відображають захоплення, здивування, недовіру, увагу, інтерес та зацікавлення до сказаного співрозмовником. В мовленні були вжиті перепитування, що виражають як позитивні, так і негативні емоції. Результат прагматичної взаємодії мовців –це використання перепитувань в мовленні .Кожен мовець переслідує свою мету й будує свою мовленнєву тактику відповідно до неї. Мовці можуть використовувати перепитування, щоб поставити під сумнів інформацію співрозмовника за допомогою його лексичних одиниць. Вони можуть повторювати стверджувальні речення, заперечні та питальні речення, або їх окремі лінгвістичні елементи. Хочеться зазначити, що перепитування – це особливий лінгвістичний феномен, який вживається в мовленні з метою уточнення інформації. Якщо ми хочемо передати внутрішні почуття мовця,то ми можем це зробити з допомогою перепитування. Досліджуючи перепитування, ми можемо зазначити, що цей лінгвістичний феномен дуже поширений в діалогічному мовленні, де учасники вживають перепитування з різною прагматичною метою. Вони хочуть показати своє ставлення до певної ситуації, використовуючи перепитування, які можуть передавати як позитивні емоції мовця,так і негативні. Мовці можуть вживати слова не лише ті, які були сказані співрозмовником, але можуть вживати і інші слова, які можуть підсилювати прагматичну інтенцію мовця. Інтенсифікатори перепитувань, які поширені в прагматичному мовленні, вживаються з метою посилення прагматичної інтенції мовця. Вони допомагають висловлювати внутрішні почуття мовця глибше і надавати мовленню особливого колориту. Echo – questions are examined in linguistic aspect in the article. Such a linguistic phenomenon as echo-question is analyzed according to their structure and pragmatic content in more detail and the difference between echo-questions and ordinary interrogative sentences is shown. Echo-question is a special type of interrogative sentences that is used in speech and follows a pragmatic intention. They differ from ordinary interrogative sentences in that they do not need to follow the correct grammatical structure of an interrogative sentence. Echo- question is a repetition of the interlocutor’s speech information and a linguistic phenomenon that exists in verbal interaction. The linguistic function of echo – question is to show one’s inner feelings. The linguistic function of echo-questions is quite important for the study of echo-questions in pragmatic speech. Echo-questions indicate attention on the part of the speaker, his willingness to contact and active participation in the communication process. The use of echo-questions expresses the speaker ‘s desire to continue communication at a certain level and encourage the interlocutor to continue expressing his thoughts and feelings and to encourage the speaker to inform additional facts or new necessary information. Echo-question speech acts are automatic reactions to the speaker’s statements and provide an opportunity to express different types of emotions. In particular, such units reflect admiration, surprise, disbelief, attention, interest and interest in what the interlocutor said. Echo- questions expressing both positive and negative emotions were used in the speech. The result of pragmatic interaction of speakers is the usage of echo-questions in speech. Each speaker pursues his goal and builds his speech tactics in accordance with it. Speakers can use echo-questions in order to question the information of the interlocutor using his lexical items. They can repeat affirmative sentences, negative sentences and interrogative ones or their separate linguistic elements. It should be noted that echo-question is a special linguistic phenomenon that is used in speech for the purpose of clarifying information. If we want to convey the inner feelings of the speaker we can do it with the help of echo-questions. Studying echo-questions, we can note that this linguistic phenomenon is very common in dialogic speech, where speakers use echo- questions with different pragmatic purposes. They want to show their attitude to the certain situation using echoquestions which can convey both positive and negative emotions of the speaker. Speakers can use words not only those that were said by the interlocutor but can also use other words that can strengthen the pragmatic intention of the speaker. Echo-question intensifiers, which are common in pragmatic speech, are used to strengthen the pragmatic intention of the speaker. They help express the inner feelings of the speaker more deeply and give the speech a special favor.
  • Item
    Українська мова в культурній комунікації в період глобалізації
    (International Science Group, 2023) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна; Лисенко, Валентина
  • Item
    Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства
    (Центральноукраїнський національний технічний університет, 2023-11-30) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна; Кабєтов, Геннадій
  • Item
    Перепитування як необхідний засіб культурного мовлення
    (Одеський національний морський університет, 2022-11) Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна
  • Item
    Метод оцінювання якості підготовки пілотів за зміною кута тангажу під час польоту
    (Черкаський державний технологічний університет, 2022-06) Грищенко, Ю.; Hryshchenko, Yu.; Романенко, В.; Romanenko, V.; Заліський, М.; Zaliskyi, M.; Фурсенко, Тетяна Миколаївна; Fursenko, Tetiana; Фурсенко, Татьяна Николаевна
    У статті розглядається система керування літаком ергатичного типу. Основна увага зосереджена на оцінці якості підготовки пілотів на основі аналізу зміни параметрів польоту літака. Зокрема, розглядаються особливості обробки даних щодо кута тангажу. Дані вимірювань розглядаються як випадкова величина та отримані на повному тренажері Ан-148 з відмовами та без, а також на основі розшифровок фактичних польотів літака В-737. У роботі виконаний синтез методів виявлення наявності складних відмов обладнання літака. Синтез виконувався на основі критерію Неймана-Пірсона, а також оптимального критерію Байєса. Аналіз запропонованого методу засвідчив підвищення ефективності якості пілотування та зменшення середньої помилки прийняття рішення щодо стану ергатичної системи. The paper deals with the control system of ergatic aircraft. The main attention is paid to evaluation of the quality of pilot training using flight data processing. Measurement data are considered as a random variable and obtained on a full simulator An-148 with and without failures, as well as on the basis of transcripts of actual flights of the aircraft B-737. The paper presents the synthesis of methods for detecting complex failures of aircraft equipment. The synthesis is performed on the basis of Neyman-Pearson criterion and optimal Bayesian criterion. The analysis of the proposed method has shown an increase in the efficiency of piloting quality and a decrease in the average error of decision-making on the state of ergatic system.
  • Item
    Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі навчання фаховій англійській мові в економічному ВНЗ
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Червінська, Лариса Михайлівна; Chervinska, Larysa; Червинская, Лариса Михайловна
    Стаття розглядає проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання, викликаного воєнним станом в Україні. Автор статті аналізує функції самостійної роботи та специфіку її виконання в умовах онлайн та асинхронного навчання фаховій англійській мові та способи їх реалізації. The article envisages the problems of the organization of self-educational activities for the higher education students under the distant learning conditions due to the war situation in Ukraine. The author analyses the functions of the self-educational activities and specifies the aspects of its realization in the terms of online and distant learning of the professional English language.
  • Item
    Пропаганда як складник інформаційної війни: типи, методи, сфери поширення
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-21) Краснопольська, Марія Ігорівна; Krasnopolska, Mariia; Краснопольская, Мария Игоревна
  • Item
    Культурна пропаганда рф: приниження та дегуманізація українців
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-21) Бочарова, Ірина Василівна; Bocharova, Iryna; Бочарова, Ирина Васильевна; Краснопольська, Марія Ігорівна; Krasnopolska, Mariia; Краснопольская, Мария Игоревна
  • Item
    Розвиток міжнародного туризму в Україні в період глобалізації
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03) Дербеньова, Я. В.; Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина Ивановна
    У статті встановлено, що потрібно враховувати вплив факторів, які мають негативне значення, у тому числі: військові та соціальні конфлікти, природні катастрофи, економічні кризи і культурні суперечності на розвиток міжнародного туризму в Україні в період глобалізації. З’ясовано, що розвиток міжнародного туризму повинен здійснюватися у контексті глобальних тенденцій і формування глобального туристичного простору, дотримуючись імперативів та використовуючи вплив драйверів.
  • Item
    Informative and manipulative functions of media discourse
    (Scientific Publishing Center «InterConf», 2022-06) Plotnikova, Olena; Плотнікова, Олена Валеріївна; Плотникова, Елена Валерьевна; Herman, Kseniia; Герман, Ксенія Віталіївна; Герман, Ксения Витальевна
  • Item
    To the problem of mass media functional and stylistic standards
    (NGO European Scientific Platform, 2022-05-06) Plotnikova, Olena; Плотнікова, Олена Валеріївна; Плотникова, Елена Валерьевна; Herman, Kseniia; Герман, Ксенія Віталіївна; Герман, Ксения Витальевна
  • Item
    Гендерна (не)рівність у сфері вищої освіти України: основні засади та статистика
    (Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-14) Краснопольська, Марія Ігорівна; Krasnopolska, Mariia; Краснопольская, Мария Игоревна