Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід

Abstract
У статті йдеться про теоретичні передумови актуальності самостійної роботи студентів як з наукової, так і практичної точок зору. Розглядається Болонський процес як джерело інновацій для освітян Європи.
This article deals with the theoretical assumptions relevant to students’ independent work from the scientific and practical points of view. The Bologna process is considered as a source of innovation for teachers in Europe.
В данной статье речь идет о теоретических предпосылках актуальности самостоятельной работы студентов, как с научной, так и практической точек зрения. Рассматривается Болонский процесс как источник инноваций для педагогов Европы.
Description
Keywords
самостійна робота студентів, Болонська система, освітні інновації, компетентнісний підхід, конкурентоспроможність майбутнього фахівця, independent work of students, Bologna system, educational innovation, competence approach, professional future competitiveness, самостоятельная работа студентов, Болонская система, образовательные инновации, компетентностный подход, конкурентоспособность будущего специалиста
Citation
Копил Г. О. Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід / Копил Г. О., Струтинська І. Ю. // Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр. / Київ. нац. лінгв. ун-т ; редкол.: О. В. Матвієнко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2014. – № 50. – С. 21–25.