Show simple item record

dc.contributor.authorГрамотнєв, В. Е.
dc.contributor.authorБобрицька, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned2012-03-06T08:43:18Z
dc.date.available2012-03-06T08:43:18Z
dc.date.issued2011-08-18
dc.identifier.citationГрамотнєв В. Е. Маркетинг регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України / В. Е. Грамотнєв, Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 145–155.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1230
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення маркетингу регіонів у формуванні інвестиційної привабливості України.uk
dc.description.abstractIn the article has been showed the importance of marketing regions in shaping the investment attractiveness of Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетинг регіонівuk
dc.subjectцілі маркетингу регіонівuk
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk
dc.subjectmarketing areasuk
dc.subjectpurpose of marketing regionsuk
dc.subjectforeign direct investmentuk
dc.subjectinvestment attractivenessuk
dc.titleМаркетинг регіонів у формуванні інвестиційної привабливості Україниuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.322uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record