Show simple item record

dc.contributor.authorДима, Олександр Олексійович
dc.date.accessioned2012-03-06T11:41:56Z
dc.date.available2012-03-06T11:41:56Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationДима О. О. Розширений комплекс маркетингу: персонал (people) / О. О. Дима // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 165–180.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1232
dc.description.abstractУ статті досліджено історію появи та сучасний стан розвитку теорії маркетингу послуг в Україні та світі. Здійснено аналіз основних підходів до визначення ролі персоналу компанії в маркетингу товарів та послуг. Запропоновано структуру та зміст комплексу «Персонал». До таких елементів відносяться: реактивність, персоніфікація, впевненість, підготовка, аналіз та мотивація.uk
dc.description.abstractThe article examines the emergence and current state of marketing services theory in Ukraine and worldwide. The main approaches to the role of staff in the marketing of goods and services have been analyzed. The structure and content of the «People» complex developed. These elements are: reactivity, personification, confidence, preparation, analysis and motivation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетинг послугuk
dc.subjectперсоналuk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectmarketing servicesuk
dc.subjectpersonneluk
dc.subjectserviceuk
dc.subjectmarketing-mixuk
dc.titleРозширений комплекс маркетингу: персонал (people)uk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record