• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Юридичний інститут
  • Кафедра теорії та історії права
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Юридичний інститут
  • Кафедра теорії та історії права
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Поняття рекламної послуги як правової та економічної категорії

Thumbnail
View/ Open
317-326.pdf (397.0Kb)
Date
2014
Author
Шаталова, Лариса Миколаївна
Shatalova, Larysa
Шаталова, Лариса Николаевна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті аналізуються теоретичні аспекти визначення та співвідношення понять інформація, послуга, реклама, рекламна послуга.
 
In the article are analyzed the theoretical aspects of determination and correlations of definitions information, service, advertising, advertising service.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12397
Collections
  • Випуск № 14 [33]
  • Кафедра теорії та історії права [221]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV