Сучасна концепція глобального маркетингу

Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття присвячена актуальним питанням формування та розвитку концепції глобального маркетингу. На основі узагальнення теоретичних підходів визначено поняття глобального маркетингу та глобальної маркетингової стратегії, охарактеризовано фактори та умови формування і використання останньої.
The article is devoted to the actual issues of formation and development of the global marketing concept. On the basis of the generalization of theoretical approaches, the paper defines the concept of global marketing and global marketing strategy, describes the factors and conditions for the formation and use of the latter.
Description
Keywords
глобальний маркетинг, маркетингова концепція, концепція глобального маркетингу, global marketing, marketing concept, concept of global marketing
Citation
Євдоченко О. О. Сучасна концепція глобального маркетингу / О. О. Євдоченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 191–198.