Товарні стратегії страхових компаній в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто сукупність маркетингових стратегій та їх диференціація на різних рівнях управління страховою компанією.
The article examined a set of marketing strategies and their differentiation at various levels of management by the insurance company.
Description
Keywords
диференціація, стратегії, страховий продукт, страхові компанії, позиціонування, differentiation, strategy, insurance product, insurance companies, positioning
Citation
Петухов С. В. Товарні стратегії страхових компаній в Україні / С. В. Петухов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 592–598.