Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-08-29
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Авторами запропонована розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
Vector Marketing Concept Development. The authors suggested the development of practical guidelines for using marketing tools in national enterprises and effective marketing solutions in overcoming the contradictions in the interaction of economic activity and the optimal allocation of resources.
Вектор развития маркетинговой концепции управления. Авторами предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.
Description
Keywords
концепція маркетингу, інструментарій маркетингу, комплекс маркетингу, бізнес-тенденції, concept of marketing, marketing tools, the marketing mix, business trends, концепция маркетинга, инструментарий маркетинга, комплекс маркетинга, бизнес-тенденции
Citation
Федорченко А. В. Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством / А. В. Федорченко, О. В. Данніков, Н. В. Василькова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 646–660.