Маркетинг: розвиток і нові орієнтири для концепції управління підприємством

Переглянути
Дата
2011-08-29Автор
Федорченко, Андрій Васильович
Данніков, Олег Володимирович
Василькова, Наталія Володимирівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Авторами запропонована розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів. Vector Marketing Concept Development. The authors suggested the development of practical guidelines for using marketing tools in national enterprises and effective marketing solutions in overcoming the contradictions in the interaction of economic activity and the optimal allocation of resources. Вектор развития маркетинговой концепции управления. Авторами предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.