Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках
View/
Open
Date
2008-08-28Author
Лилик, Ірина Вікторівна
Lylyk, Irina
Metadata
Show full item recordAbstract
Незважаючи на інтуїтивне чи свідоме розуміння необхідності орієнтуватися на потреби клієнтів, філософію маркетингу зовсім не однаково застосовували на практиці підприємства нових ринкових країн, до яких вже традиційно відносять держави Балтії (Латвія, Литва, Естонія), Польщу, Чехію, Угорщину, Румунію, Болгарію, Україну, Росію, республіки колишньої Югославії (Словенія, Хорватія, Сербія, Чорногорія та ін.) тощо.
У даній статті, спираючись на обробку вторинної інформації або результатів порівняльних досліджень, проведених дослідницькими компаніями та фаховими об’єднаннями, узагальнено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів в означених країнах та особливості впровадження маркетингових технологій.