• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Особливості поведінки споживачів у нових ринкових економіках

Thumbnail
View/ Open
222-240.pdf (659.7Kb)
Date
2008-08-28
Author
Лилик, Ірина Вікторівна
Lylyk, Irina
Metadata
Show full item record
Abstract
Незважаючи на інтуїтивне чи свідоме розуміння необхідності орієнтуватися на потреби клієнтів, філософію маркетингу зовсім не однаково застосовували на практиці підприємства нових ринкових країн, до яких вже традиційно відносять держави Балтії (Латвія, Литва, Естонія), Польщу, Чехію, Угорщину, Румунію, Болгарію, Україну, Росію, республіки колишньої Югославії (Словенія, Хорватія, Сербія, Чорногорія та ін.) тощо. У даній статті, спираючись на обробку вторинної інформації або результатів порівняльних досліджень, проведених дослідницькими компаніями та фаховими об’єднаннями, узагальнено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів в означених країнах та особливості впровадження маркетингових технологій.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/130
Collections
  • Випуск № 1-2 (8-9) [10]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [662]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV