• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні

Thumbnail
View/ Open
Revutska.pdf (493.1Kb)
Date
2010
Author
Ревуцька, Наталія Віталіївна
Рибчук, О. В.
Revutska, Natalya
Rubchuk, O.
Metadata
Show full item record
Abstract
Визначено змістовну характеристику поняття «пріоритети споживачів». Обґрунтовано особливості аналізу пріоритетів споживачів у процесі формування бізнес-моделі компанії.
 
The content characteristics of the «consumer priorities» concept was determined. The peculiarities of analysis of customer priorities in business modelling were justified.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1339
Collections
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 1) [51]
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва [1650]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV