• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні

Thumbnail
Переглянути
Revutska.pdf (493.1Kb)
Дата
2010
Автор
Ревуцька, Наталія Віталіївна
Рибчук, О. В.
Revutska, Natalya
Rubchuk, O.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Визначено змістовну характеристику поняття «пріоритети споживачів». Обґрунтовано особливості аналізу пріоритетів споживачів у процесі формування бізнес-моделі компанії.
 
The content characteristics of the «consumer priorities» concept was determined. The peculiarities of analysis of customer priorities in business modelling were justified.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1339
Collections
  • Економіка підприємства: теорія і практика (частина 1) [51]
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва [1712]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV