• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Оцінка результатів угоди про вільну торгівлю між Україною та ЄС для галузей обробної промисловості (машинобудування, хімічної, легкої промисловості)

Thumbnail
View/ Open
Usenko_O.pdf (867.4Kb)
Date
2007-07
Author
Усенко, Ольга Олександрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті дано визначення поняття «поглиблена інтеграція», яке взято українським урядом як базова концепція створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС. У праці використовується термін «поглиблена вільна торгівля» чи «зона вільної торгівлі +». Проведено аналіз стану економіки України та готовності відкриття таких галузей, як машинобудування, хімічна та легка промисловості для вільної торгівлі з ЄС. Розроблено можливі заходи співпраці в досліджуваних галузях у рамках зони вільної торгівлі на основі визначення секторальних особливостей України та ЄС із застосуванням SWOT-аналізу та дослідження окремих положень деяких угод ЄС з іншими країнами. Запропоновано прогнозування можливого впливу зони вільної торгівлі на позиції зацікавлених сторін щодо угоди з використанням «стейкхолдерського підходу» (ідентифікація та класифікація груп інтересів) та методу Європейської Комісії «оцінка впливу» (impact assessment). На основі результатів роботи зроблено висновок щодо опорних засад переговорних позицій української сторони під час переговорів з ЄС щодо економікоторговельної частини нової «посиленої угоди».
URI
http://10.1.1.100/handle/2010/138
Collections
  • Випуск № 2 (7) [8]
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу [288]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV