Особливості вивчення поведінки споживачів у системі управління якістю товарів підприємства

View/
Open
Date
2010Author
Федорченко, Андрій Васильович
Пшенична, Тетяна Миколаївна
Metadata
Show full item recordAbstract
Центром уваги сучасної маркетингової діяльності підприємств та організацій виступає споживач. Тому виробництво товарів і послуг, управління їх якістю необхідно розглядати не як суто виробничий процес. Маркетингово-орієнтована система управління підприємством концентрує свою діяльність на визначенні потреб споживачів і на
їх задоволенні з метою досягнення власних цілей та отримання стійких конкурентних переваг. Consumer is in the center of the modern marketing activities of enterprises and organizations. Thus production of goods and services and their quality management are to be considered not only like a production process. Marketing-oriented management system of the enterprise focuses its
activities on consumer needs determining and their satisfying in the way of it’s goals and permanent competitive advantages achieving.