• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Стратегія економічного розвитку України
  • 2011 рік
  • Випуск № 28
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Стратегія економічного розвитку України
  • 2011 рік
  • Випуск № 28
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Сутність маркетингової стратегії в діяльності переробних підприємств

Thumbnail
View/ Open
Pshenychna.pdf (315.8Kb)
Date
2011
Author
Пшенична, М. В.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті викладено результати аналізу методологічних основ стратегічного планування, визначено його місце та роль у системі управління підприємством. Розглянуто сутність, цілі й основні особливості маркетингових стратегій підприємств АПК.
 
The article provides the results of the analysis of the methodological foundations of strategical planning, define its place and role in the management of the enterprise. It considers the nature, purpose and main characteristics of marketing strategy of the agricultural enterprises.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1471
Collections
  • Випуск № 28 [20]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV