Регіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Запропоновано формат дослідження регіонального економічного середовища для успішного розвитку торговельно-маркетингової діяльності. Виокремлено позитивні та негативні аспекти впливу регіональних торговельних блоків на діяльність фірм-резидентів та нерезидентів.
Предложено формат исследования региональной экономической среды для успешного развития торгово-маркетинговой деятельности. Идентифицированы позитивные и негативные аспекты влияния региональных торговых блоков на деятельность фирм-резидентов и нерезидентов.
Description
Keywords
середовище міжнародної маркетингової діяльності, глобальне, регіональне, локальне (країнове) економічне середовище, регіональний торговий блок, міжнародна торговельномаркетингова діяльність, среда международной маркетинговой деятельности, глобальная, региональная, локальная (страновая) экономическая среда, региональный торговый блок, международная торгово-маркетинговая деятельность
Citation
Циганкова Т. М. Регіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 2. – С. 138–148.