• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Регіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльності

Thumbnail
View/ Open
Tsygankova.pdf (377.9Kb)
Date
2011-05
Author
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Запропоновано формат дослідження регіонального економічного середовища для успішного розвитку торговельно-маркетингової діяльності. Виокремлено позитивні та негативні аспекти впливу регіональних торговельних блоків на діяльність фірм-резидентів та нерезидентів.
 
Предложено формат исследования региональной экономической среды для успешного развития торгово-маркетинговой деятельности. Идентифицированы позитивные и негативные аспекты влияния региональных торговых блоков на деятельность фирм-резидентов и нерезидентов.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1623
Collections
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу [293]
  • № 26 (частина 2) [42]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV