Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України
Abstract
У статті розглянуто маркетинг як концепцію ринкового стратегічного управління регіоном, досліджено поняття «маркетинг регіонів» та визначено його роль у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України. The article deals with the concept of marketing as a strategic market management of the region, considers the concept of "regional marketing" and its role in enhancing the competitiveness of the regions of Ukraine. В статье рассмотрен маркетинг как концепция рыночного стратегического управления регионом, исследовано понятие «маркетинг регионов» и определена его роль в повышении конкурентоспособности регионов Украины.
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Сутність, інструменти та методи digital-маркетингу у сучасному бізнесі
Полях, Сергій Сергійович; Poliakh, Sergii; Полях, Сергей Сергеевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)У статті представлено результати дослідження сутності та підходів щодо трактування поняття «digital-маркетинг», розкрито основні інструменти та методи даного явища. Визначено ефективність впливу від впровадження цифрового ... -
До проблеми формування маркетингу сільських територій
Романова, Л. В. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)У статті запропоновано методологічні підходи до визначення маркетингу сільських територій як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, сільських ... -
Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві
Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей Александрович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)У статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення ...