• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України

Thumbnail
View/ Open
Bobricka.pdf (386.0Kb)
Date
2011-10-19
Author
Бобрицька, Наталія Дмитрівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто маркетинг як концепцію ринкового стратегічного управління регіоном, досліджено поняття «маркетинг регіонів» та визначено його роль у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України.
 
The article deals with the concept of marketing as a strategic market management of the region, considers the concept of "regional marketing" and its role in enhancing the competitiveness of the regions of Ukraine.
 
В статье рассмотрен маркетинг как концепция рыночного стратегического управления регионом, исследовано понятие «маркетинг регионов» и определена его роль в повышении конкурентоспособности регионов Украины.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1789
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]
  • Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи (частина 2) [85]

Related Items

Display of documents with similar title, author, author and topic.

  • Сутність, інструменти та методи digital-маркетингу у сучасному бізнесі 

    Полях, Сергій Сергійович; Poliakh, Sergii; Полях, Сергей Сергеевич (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020)
    У статті представлено результати дослідження сутності та підходів щодо трактування поняття «digital-маркетинг», розкрито основні інструменти та методи даного явища. Визначено ефективність впливу від впровадження цифрового ...
  • До проблеми формування маркетингу сільських територій 

    Романова, Л. В. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)
    У статті запропоновано методологічні підходи до визначення маркетингу сільських територій як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, сільських ...
  • Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві 

    Длігач, Андрій Олександрович; Dligach, Andriy; Длигач, Андрей Александрович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09)
    У статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV