Маркетингове моделювання лояльності споживачів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто питання використання результатів маркетингових досліджень споживчої лояльності у контексті застосування даного показника для оцінки ефективності маркетингової підтримки товару в умовах конкурентного ринку.
The article discusses the use of the results of market research of the consumer loyalty in the context of the application of this indicator to assess the effectiveness of marketing product support in the terms of competitive market.
Description
Keywords
Маркетинг, маркетингові комунікації, система маркетингових досліджень, споживча лояльність, ефективність маркетингових інструментів, конкуренція, marketing, marketing communications, system of marketing research, consumer loyalty, marketing instruments efficiency, competition
Citation
Федорченко А. В. Маркетингове моделювання лояльності споживачів / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 80. – С. 149–159.