Show simple item record

dc.contributor.authorБагацький, Володимир Миколайовичuk
dc.contributor.authorBagatskiy, Volodymyruk
dc.contributor.authorБагацкий, Владимир Николаевичen
dc.contributor.authorШевчук, Н. М.en
dc.contributor.authorSchevchuk, N.ru
dc.date.accessioned2012-07-23T07:21:19Z
dc.date.available2012-07-23T07:21:19Z
dc.date.issued2007-12-28
dc.identifier.citationБагацький В. М. Вдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських вин / В. М. Багацький, Н. М. Шевчук // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 79-85.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1878
dc.description.abstractВ статті розглянуто методи структурного групування, виокремлено переваги та недоліки кожного з розглянутих методів та запропоновано шляхи вдосконалення на підставі встановлення меж інтервалів методом гнучких групових середніх.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectметод структуризації ринку виробниківuk
dc.subjectстатистичне групуванняuk
dc.subjectструктурний тип групуванняuk
dc.subjectгрупувальна ознакаuk
dc.subjectпринцип недопустимості пустих групuk
dc.subjectвеличина інтервалуuk
dc.subjectметод гнучких групових середніхuk
dc.titleВдосконалення методу структурування ринку виробників шампанських винuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc663.223:311.12.005.22uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record