Show simple item record

dc.contributor.authorШафалюк, Олександр Казимирович
dc.date.accessioned2012-07-27T07:42:46Z
dc.date.available2012-07-27T07:42:46Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationШафалюк О. К. Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 198-207.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1900
dc.description.abstractВ роботі розглядаються можливості та ризики просування молокопродукції різних типів переробних підприємств, на базі маркетингової співпраці з торговельними організаціями щодо забезпечення результативної взаємодії зі споживачами і довгострокової конкурентоспроможності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмолокопродукціяuk
dc.titleТорговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.893uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record