Гуманізація взаємодії маркетингу зі споживачами
Loading...
Date
2007
Authors
Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Опрацьовано засади гуманістичної концепції споживача в маркетингу. Запропоновано результативний механізм системного моделювання економічної діяльності людини. Визначено нові можливості диференціації індивідуальних потреб у прикладних маркетингових дослідженнях.
Description
Keywords
споживач, потреби, блага, інститут, маркетинг, рівновага, особистість, щастя
Citation
Шафалюк О. К. Гуманізація взаємодії маркетингу зі споживачами / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 154–167.