Вплив конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В даній статті проведено аналіз впливу конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу. В основу аналізу було покладено запропоновану автором модель, яка враховує такі фактори як психологічна готовність споживача придбати даний товар, що ґрунтується на отриманні інформації, та еластичність попиту. Також автором вводиться розподіл інформації, що отримує споживач, на дифузну інформацію та інформацію, що отримана в процесі рекламної кампанії. На основі запропонованої моделі отримано кількісні співвідношення, що показують зростання оптимального рівня витрат під впливом конкурентної боротьби.
Description
Keywords
конкурентна боротьба, психологічна готовність споживача, дифузна інформація, оптимальні витрати на рекламу, еластичність попиту
Citation
Лапшин А. Л. Вплив конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу / А. Л. Лапшин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 395–403.