Поглиблене вивчення Інтернет-технологій на факультеті маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У даній статті піднімається питання запровадження поглибленого вивчення дисциплін, що пов’язані з Інтернет технологіями у маркетингу. Вказується на об’єктивну необхідність цих заходів з точки зору підвищення конкурентних переваг випускників факультету маркетингу для їх подальшого працевлаштування за спеціальністю. Наводяться порівняльні приклади, що пояснюють цю необхідність. Проведений аналіз маркетингових заходів, їх динаміку змін на ринку України.
The current article deals with the issue on implementation of the deepest study of the discipline, which relates to internet technologies in marketing. It indicates the objective need for these steps in meaning of competitive advantages of the masters of marketing faculty, for further employment according to their specialty. It presents comparative examples, which describe this necessity. The marketing activities and their dynamic changes in the market of Ukraine are considered in the work.
В данной статье поднимается вопрос внедрения углубленного изучения дисциплин, которые связаны с Интернет технологиями в маркетинге. Указывается на объективную необходимость этих шагов с точки зрения повышения конкурентных преимуществ выпускников факультета маркетинга, для их дальнейшего трудоустройства по специальности. Приводятся сравнительные примеры, которые объясняют эту необходимость. Проведён анализ маркетинговых мероприятий, их динамика изменений на рынке Украины.
Description
Keywords
Інтернет технології, Інтернет-маркетинг, факультет маркетингу, CMS, управління репутацією, соціальні мережі, Internet technologies, Internet-marketing, marketing faculty, CMS, reputation management, social networks, Интернет технологии, Интернет-маркетинг, факультет маркетинга, CMS, управление репутацией, социальные сети
Citation
Закревський А. В. Поглиблене вивчення Інтернет-технологій на факультеті маркетингу / А. В. Закревський // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 25–31.