Роль маркетингових інструментів у відновленні довіри споживачів до банківських установ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Аналізується ситуація, що склалася на ринку банківських послуг України в останні два роки через загострення економічної кризи. Досліджено споживчі настрої і виокремлюються чотири сегменти споживачів, залежно від доходів, стилю життя і готовності довірити свої заощадження банкам. Обґрунтовано провідну роль маркетингу у відновленні довіри населення до банків, на основі впровадження концепції партнерських відносин, інформаційної прозорості банків, зміни ролі контактного персоналу в системі в системі «банк — клієнт».
The article analyzes the situation in the banking market of Ukraine in the past two years because of worsening economic crisis. This paper explores consumer confidence and distinguishes four segments of consumers, depending on income, lifestyle and willingness to entrust their savings to banks. The publication substantiates the leading role of marketing in restoring confidence in the banks, through the introduction of the concept of partnerships, information transparency of banks, the changing role of contact personnel in the "bank - client" system.
Анализируется ситуация на рынке банковских услуг Украины, сложившаяся за последние два года из-за обострения экономического кризиса. Исследуются потребительские настроения и выделяются четыре сегмента потребителей в зависимости от доходов, стиля жизни и готовности доверить свои сбережения банкам. Обосновывается ведущая роль маркетинга в восстановлении доверия населения к банкам на основе использования концепции партнёрских отношений, информационной прозрачности банков, изменение роли контактного персонала в системе «банк — клиент».
Description
Keywords
ринок банківських послуг, економічна криза, споживчі настрої, сегмент ринку, комплекс маркетингу в банках, «свідомий споживач», banking market, economic crisis, consumer sentiments, market segment, marketing mix in banks, «conscious consumer», рынок банковских услуг, экономический кризис, потребительские настроения, сегмент рынка, комплекс маркетинга в банках, сознательный потребитель
Citation
Шаповалова Е. П. Роль маркетингових інструментів у відновленні довіри споживачів до банківських установ / Е. П. Шаповалова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 322–332.