Маркетинговий аудит можливостей підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено теоретичні аспекти змісту маркетингового аудиту можливостей підприємства. Застосування маркетингового аудиту уможливлює найоптимальніше використання сучасних підходів у плануванні, організації, контролі та підвищенні ефективності маркетингу. Метою такого аудиту є виявлення проблем і нових можливостей підприємства, а також підготовка рекомендацій щодо підвищення ефективності його маркетингової діяльності. Пошук ринкових можливостей здійснюють після аудиторського оцінювання як потенціалу підприємства, так і маркетингового потенціалу. Все це можливе за умови регулярного періодичного використання маркетингового аудиту як базової методики, а не тільки як засіб зменшення збитків.
The article considers the theoretical aspects of content marketing audit capabilities of the company. Application of marketing audit enables the most optimal use of modern approaches to the planning, organization, control and performance of marketing. The purpose of this audit is to identify problems and new business opportunities, and make recommendations to improve the effectiveness of its marketing activities. Searching of market opportunities is carried out after performing the audit testing as enterprise potential and marketing potential. All this is possible with regular use of periodic audits as a basic marketing techniques, not only as a means of reducing losses.
В статье исследовано теоретические аспекты сути маркетингового аудита возможностей предприятия. Применение маркетингового аудита делает наиболее оптимальным использование современных подходов в планировании, организации, контроле и повышении эффективности маркетинга. Целью такого аудита является определение проблем и новых возможностей предприятия, а также подготовка рекомендаций по повышению эффективности его маркетинговой деятельности. Поиск рыночных возможностей осуществляют после аудиторского оценивания, как потенциала предприятия, так и маркетингового потенциала. Все это возможно при условии регулярного периодического использования маркетингового аудита как базовой методики, а не только как способ уменьшения убытков.
Description
Keywords
маркетинговий аудит можливостей підприємства, завдання маркетингового аудиту можливостей підприємства, потенціал маркетингу методи аналізу, ефективність маркетингу, marketing audit capabilities of the enterprise, task of marketing audit capabilities of the enterprise, potential marketing methods of analysis, marketing effectiveness, маркетинговый аудит возможностей предприятия, задачи маркетингового аудита возможностей предприятия, потенциал маркетинга, методы анализа, эффективность маркетинга
Citation
Дерев’янченко Т. Є. Маркетинговий аудит можливостей підприємства / Т. Є. Дерев’янченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 131–139.