• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Порівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарів

Thumbnail
View/ Open
243-252.pdf (388.7Kb)
Date
2015
Author
Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто основні особливості та підходи до реалізації брендингу, враховуючи кон’юнктурні чинники ринків споживчих і промислових товарів. Розкрито специфічні риси споживачів, моделі їх поведінки та прийняття купівельних рішень. Описано особливості формування споживчих оцінок і мотивацій. Здійснено порівняльний аналіз зазначених ринків в аспектах брендингу та зроблено відповідні висновки.
 
The article is devoted to main features and approaches of brand strategy according to current state factors of consumer and industrial markets. The specific consumer characteristics, behavior models and consumer decision lines have been researched. The peculiarities in forming of consumer appraisals and incentives have been described. Comparative analysis of mentioned markets in brand area has been realized and corresponding conclusion have been done.
 
В статье рассмотрены основные особенности и подходы к реализации брендинга, учитывая конъюнктурные факторы рынков потребительских и промышленных товаров. Раскрыты специфические черты потребителей, модели их поведения и принятия покупательских решений. Описаны особенности формирования потребительских оценок и мотиваций. Осуществлен сравнительный анализ указанных рынков в аспектах брендинга и сделаны соответствующие выводы.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19372
Collections
  • Випуск № 34–35 (частина 2) [31]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV