Порівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарів

View/
Open
Date
2015Author
Шевченко, Олена Леонідівна
Шевченко, Елена Леонидовна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто основні особливості та підходи до реалізації брендингу, враховуючи кон’юнктурні чинники ринків споживчих і промислових товарів. Розкрито специфічні риси споживачів, моделі їх поведінки та прийняття купівельних рішень.
Описано особливості формування споживчих оцінок і мотивацій.
Здійснено порівняльний аналіз зазначених ринків в аспектах брендингу та зроблено відповідні висновки. The article is devoted to main features and approaches of brand strategy according to current state factors of consumer and
industrial markets. The specific consumer characteristics, behavior models and consumer decision lines have been researched. The peculiarities in forming of consumer appraisals and incentives have been described. Comparative analysis of mentioned markets in brand area has been realized and corresponding conclusion have been done. В статье рассмотрены основные особенности и подходы к реализации брендинга, учитывая конъюнктурные факторы рынков потребительских и промышленных товаров. Раскрыты специфические черты потребителей, модели их поведения и принятия покупательских решений. Описаны особенности формирования потребительских оценок и мотиваций. Осуществлен сравнительный анализ указанных рынков в аспектах брендинга и сделаны соответствующие выводы.