Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006-11-30
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті надано матеріали дослідження щодо визначення ставлення лікарів до реклами фармацевтичних підприємств, а також визначення найбільш ефективних чинників реклами, які впливають на призначення лікарських засобів.
Description
Keywords
реклама, лікарі, лікарські засоби
Citation
Гребньов М. Г., Вінникова І. І. Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями / М. Г. Гребньов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 368-375.