Управління маркетинговою діяльністю підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглядаються питання конкретизації завдань і методів управління маркетингом в конкретних умовах діяльності підприємств.
Description
Keywords
управління маркетингом, підприємство, ринок, комплекс маркетингу
Citation
Петухов С. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / С. В. Петухов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 868–874.