Партизанський маркетинг на сучасному ринку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-03-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито сутність партизанського маркетингу, досліджено його принципи, основні інструменти та методи діяльності.
The article highlights the essence of guerrilla marketing, its principles, main tools and methods of activity.
В статье раскрыта сущность партизанского маркетинга, исследованы его принципы, основные инструменты и методы деятельности.
Description
Keywords
маркетинг, партизанський маркетинг, принципи партизанського маркетингу, інструменти партизанського маркетингу, методи партизанського маркетингу, marketing, guerrilla marketing, principles of guerrilla marketing, tools of guerrilla marketing, methods of guerrilla marketing
Citation
Бобрицька Н. Д. Партизанський маркетинг на сучасному ринку / Н. Д. Бобрицька // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26. – С. 119–128.