Show simple item record

dc.contributor.authorНепша, Павло Вікторовичuk
dc.date.accessioned2013-03-04T08:22:26Z
dc.date.available2013-03-04T08:22:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationНепша П. В. Процес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналу/ П. В. Непша // Економіка та підприємництво: зб. наук. праць молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – 2011. – Вип. 27. – С.287–295uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2125
dc.description.abstractУ статті досліджено основні аспекти розвитку системи розподілу, розроблено рекомендації щодо формування посередницької мережі. Сформовано критерії оцінки учасників каналу розподілу.uk
dc.description.abstractThis article explores the main aspects of the distribution system, recommendations for the formation of intermediary network. The publication formes criteria for evaluating a channel of distribution.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectдилерuk
dc.subjectmarketen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectdistribution channelsen
dc.subjectdealeren
dc.titleПроцес формування дилерської мережі та критерії відбору учасників каналуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record