• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра мiжнародного менеджменту
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра мiжнародного менеджменту
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Інституційні аспекти регулювання міжнародного туризму: досвід європейських країн

Thumbnail
View/ Open
tolozko.pdf (641.8Kb)
Date
2011
Author
Толочко, Анна Олексіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Стаття присвячена дослідженню інституціональної структури регулювання туристичної галуззі на національному рівні. Розкрито специфіку державного регулювання туристичної галузі на прикладі окремих країн європейського регіону з точки зору адаптації зарубіжного досвіду щодо оптимізації організаційної структури регулювання національного туристичного ринку.
 
The article is dedicated to the research of the institutional structure of international tourism regulation on the national level. The paper defines the main models of international tourism regulation and discloses the specific features of their realization on the example of several countries.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2137
Collections
  • Випуск № 27 [28]
  • Кафедра мiжнародного менеджменту [275]

Related Items

Display of documents with similar title, author, author and topic.

  • Стратегічні імперативи розвитку туристичної галузі України 

    Смирнов, Євген Валерійович; Smirnov, Evgen; Смирнов, Евгений Валерьевич; Смирнова, О. П.; Smyrnova, О. (Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2016)
    У статті висвітлюється актуальна проблематика конкурентоспроможності України на світовому ринку туризму, сучасний стан українського туризму, а також особливості його розвитку. Порушено питання колапсу туристичної галузі в ...
  • Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями 

    Бобрицька, Наталія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)
    В статті розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі.
  • Доминанты и перспективы развития международного туристического бизнеса 

    Яценко, Ольга Николаевна; Yatsenko, Olga; Яценко, Ольга Миколаївна; Паевская, Елена Александровна; Payevskаyа, Elena (Международная академия социально-экономических наук (International academy of social-economic sciences), 2013-06)
    Исследованы особенности развития международного туристического бизнеса и туризма в целом. Выявлены определяющие доминантами развития туризма и его деструктивные факторы, определены структурные сдвиги в сторону увеличения ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV