Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті описано нові і недостатньо поширені в сучасних дослідженнях, методи етнографічних досліджень та антропології споживання. Приведено характеристику кожного методу і розкрито основні механізми їх проведення.
Description
Keywords
Споживання, маркетингові дослідження, продукт, послуги, етнографічні дослідження, поведінкова антропологія
Citation
Кудирко О. В. Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях / О. В. Кудирко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 301–308.