Show simple item record

dc.contributor.authorСавич, Олександр Петровичuk
dc.date.accessioned2013-04-25T08:03:05Z
dc.date.available2013-04-25T08:03:05Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationСавич О. П. Формування та функціонування системи продажу на ринку автозапчастин / О. П. Савич // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 281-288.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2234
dc.description.abstractРозглянуто питання управління системами продажу на вітчизняному ринку автозапчастин. Сформульовані методи уникнення конфліктів у каналах розподілу. Визначено фактори формування попиту на ринку автозапчастин. Запропоновано методику розрахунку витрат на дистрибуцію як у всередині системи логістики, так і по поставках у різних каналах. Обґрунтовано доцільність застосування брендингу у маркетинговій діяльності оптових торгово-посередницьких підприємств на ринку автозапчастин.uk
dc.description.abstractThe paper deals with the sales systems management in the domestic market for auto parts. The article defines the methods of avoiding channel conflict distribution. The factors of demand in the market for auto parts are identified in the work. Method of calculating the cost of distribution within the system as a logistics and supply in different channels is presented in the paper. The expediency of branding in marketing wholesale trade and intermediary companies in the market for auto parts is grounded.ru
dc.description.abstractРассмотрены вопросы управления системами продаж на отечественном рынке автозапчастей. Сформулированы методы избежания конфликтов в каналах распределения. Определены факторы формирования спроса на рынке автозапчастей. Предложена методика расчета затрат на дистрибуцию как в внутри системы логистики, так и по поставкам в разных каналах. Обоснована целесообразность применения брендинга в маркетинговой деятельности оптовых торгово-посреднических предприятий на рынке автозапчастей.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectпродаж автозапчастинuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectsale of spare partsru
dc.subjectlogisticsru
dc.subjectmarketing communicationsru
dc.subjectbrandru
dc.subjectbrandingru
dc.subjectпродажа автозапчастейru
dc.subjectлогистикаru
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru
dc.subjectбрендru
dc.subjectбрендингru
dc.titleФормування та функціонування системи продажу на ринку автозапчастинuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record